آزمون آنلاین تعیین سطح زبان و آزمون آنلاین تعیین سطح آیلتس با همکاری دانشگاه کمبریج

9 BandScore آزمون تعیین سطح آیلتس سرزمین دانش با همکاری دانشگاه کمبریج
IMG 20151105 WA0002 1 1 - آزمون آنلاین تعیین سطح زبان و آزمون آنلاین تعیین سطح آیلتس با همکاری دانشگاه کمبریج
علیرضافرشادفر مدیرسایت

برای ارائه سرویس های مناسب به داوطلبان آزمون آیلتس ، نخستین سوالی که از دوستان پرسیده می شود سطح تسلط آنها به خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن به زبان انگلیسی است.

آزمون های مختلفی در اینترنت موجود می باشد که گاها از قابلیت اعتماد بالایی برخوردار نمی باشند.

بهترین ملاک ارزیابی و سنجش سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای آزمون آیلتس دانشگاه کمبریج می باشد که از برگزارکنندگان اصلی این آزمون می باشد.

از نشانه های بارز این تست مرحله به مرحله بودن این آزمون می باشد که در هر مرحله قابلیت های مختلف کاندیداهای آزمون آیلتس سنجیده می شود.

کلیه آموزش های سرزمین دانش منطبق بر استانداردهای دانشگاه کمبریج می باشد.به دوستان عزیزم توصیه می کنم در این آزمون حتما شرکت فرمایید.

در ادامه شیوه انجام این تست و شیوه ارزیابی در این آزمون را مشاهده خواهید کرد.

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج

این آزمون شامل 25 سوال در 5 صفحه می باشد.در هر صفحه 5 سوال.سوالات به شکل چندگزینه ای و شما تنها باید یک گزینه را انتخاب کنید.بعد از پایان آزمون بلافاصله شما می توانید از نتیجه آزمون آگاه شوید و براساس فرم ارزیابی دانشگاه کمبریج که در ادامه خواهید دید تعیین سطح خواهید شد.

در صورتیکه در مورد شیوه انجام آزمون تعیین سطح آیلتس سایت سرزمین دانش به سوالی برخوردید ویدیوی آموزشی زیر را که شیوه انجام این آزمون را به شما نشان می دهد را مشاهده نمایید.


ارزیابی آزمون آنلاین تعیین سطح زبان دانشگاه کمبریج

امیدوارم که آزمون آنلاین تعیین سطح زبان خوبی را در دانشگاه کمبریج پشت سر گذاشته باشید و از نمره ارزیابی خود نیز راضی باشید. در جدول زیر می توانید سطح زبان خود را به یکی از سطوح تعیین شده نسبت دهید.

آزمون تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

آزمون تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

0 تا 10

سطح ضعیف

تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

6 تا 10

سطح متوسط-ضعیف

تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

11تا 15

سطح متوسط

تعیین سطح آیلتس|سرزمین دانش

16تا20

سطح پیشرفته


پکیج خودآموز آزمون آیلتس

دوره های آنلاین تخصصی آیلتس سرزمین دانش

اکنون که از سطح زبان انگلیسی خود تا حدودی آشنا شدید با خاطری آسوده در دوره های آنلاین آموزش تخصصی آیلتس سرزمین دانش شرکت فرمایید این دوره ها در بستر وب و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس ها با جدیدترین استانداردهای روز دنیا برگزار می شود برای دریافت مشاوره رایگان لطفا با ما در تماس باشید.


منابع خود آموز آیلتس پیشنهادی به شرکت کنندگان آزمون آنلاین تعیین سطح زبان

دوستانی که به دلیل مشغله کاری زیاد خود فرصت شرکت در دوره های فیزیکی آمادگی آیلتس و همچنین دوره های آنلاین آمادگی آیلتس را ندارند و قصد آموختن ایلتس را به صورت خود آموز دارند توصیه می کنم به منابع خود آموز و محصولات دانلودی سرزمین دانش مراجعه نمایید و نیازهای آموزشی خود را کاملا مرتفع سازید.

آموزش آیلتس
لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید