منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸Reviewed by علیرضا فرشادفر on Jun 26Rating: 5.0منابع آیلتس جنرال - منابع رایگان 2016منابع آیلتس جنرال | معرفی 10 ها سایت آموزش آیلتس از منابع رایگان 2016. با مطالعه این مقاله به این منابع دست خواهید یافت. سرزمین دانش آموزش های تخصصی آزمون آیلتس
IMG 20151105 WA0002 1 1 - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸
A.Farshadfar نویسنده مقاله

تقدیم می کنم به تمام کسانی که با آیلتس زندگی می کنند. با بضاعت کم خود دست به قلم شده و منابع آموزشی آیلتس را برای شما دوستان بزرگوارم تهیه کردم. امیدوارم سبب خیر برای شما دوستان همراهم شود.

منابع آیلتس جنرال - منابع رایگان 2018

منابع آیلتس جنرال،مقاله ای است که توسط تیم تولید محتوای سرزمین دانش تهیه شده است. در این مقاله به کلیه منابع آیلتس جنرال اعم از کتاب ها، منابع آموزشی تصویری و وب سایت های آموزشی به تفکیک 4 مهارت اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ اشاره می نماید. امیدوارم مورد استفاده شما بزرگواران قرار گیرد.

عده ای از افراد سعی دارند آزمون آیلتس را امری محال و دارای اسرای مرموز جلوه دهند که از قضا، تمام رموز این آزمون، در نزد این افراد به ودیعه گذاشته شده است. اسرای که با کمال تعجب گاها طراحان آزمون آیلتس نیز از آنها بی خبرند. امروز بزرگترین راز سربه مهر موفقیت در آزمون آیلتس را برای شما هویدا می سازم و آن این است که موفقیت در آزمون آیلتس هیچ راز سر به مهری ندارد. تنها راز موفقیت افزایش علم و آگاهی در مورد این آزمون و تلاش و پشتکار فراوان می باشد.

در ادامه برای افزایش علم و آگاهی شما دوستان عزیزم منابع آیلتس جنرال و آکادمیک که می توانید به صورت رایگان از آنها بهرمند شوید را معرفی می کنم.


IELTS SelfStudy materials2 - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

منابع آیلتس جنرال- مهارت اسپیکینگ آیلتس

در ادامه به جدیدترین منابع آیلتس جنرال برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس اشاره می شود.

1

کتاب  Collins Speaking for IELTS برای مهارت اسپیکینگ

منابع آیلتس جنرال یک

این کتاب یکی از بهترین منابع آیلتس جنرال برای آزمون اسپیکینگ می باشد. این کتاب شامل 12 بخش می باشد که هر بخش بر موضوعی خاص تمرکز دارد. کلمات کاربردی فراوان به همراه ایده های موضوعی بسیار موجود در این کتاب باعث افزایش کیفیت مهارت اسپیکینگ شما می شود.

Unit یک تا یازده کتاب شامل آموزش های لغات، گرامر و تلفظ صحیح برای تقویت مهارت اسپیکینگ می باشد و Unit 12 کتاب شامل یک آزمون کامل اسپیکینگ می باشد.

در ابتدای هر بخش لغات کاربردی آزمون آیلتس به همراه عبارات کاربردی مربوط به همان بخش را آموزش می دهد. این مساله برای بسیاری از دانشجویان مناسب می باشد که ایده های خوبی دارند اما لغات کافی برای بیان آن ایده ها را به زبان انگلیسی را ندارند.

در ادامه بخش آموزش های گرامری و تلفظ صحیح واژگان را پوشش می دهد. آموزش های گرامری برای 25 درصد نمره اسپیکینگ شما که تحت عبارت Gramatical Accuracy در آزمون اصلی آیلتس مطرح است( یعنی استفاده صحیح و گسترده از ساختار گرامری صحیح) مناسب می باشد.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  اسپیکینگ آیلتس پارت دو | استفاده از استراتژی PPF برای کسب اسپیکینگ ۸ و بالاتر

علت معرفی این کتاب برای منبع آیلتس جنرال و آکادمیک همراه بودن این کتاب با فایل های صوتی می باشد. هر ایده و موضوع به همراه فایل های صوتی مربوطه ارائه می گردد در انتهای این کتاب نیز نمونه هایی از اسپیکینگ های مختلف به عنوان sample ارائه می شود. مطالعه و استفاده عملی این منبع آیلتس جنرال و آکادمیک را به همه شما توصیه می کنم.

منابع رایگان آیلتس جنرال 2016

برای دانلود این کتاب فوق العاده برروی لینک زیر کلیک نمایید

downloadr - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

برای دانلود فایل های صوتی این کتاب فوق العاده برروی لینک زیر کلیک فرمایید.

downloadr - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

منابع آیلتس جنرال-مهارت رایتینگ آیلتس

از آنجا که شخصا آموزش های آقای Simon را بسیار موثر می دانم. مخصوصا ویدیوهای آموزش ایشان برای مهارت رایتینگ آیلتس. در نتیجه توصیه می کنم حتما سری به وب سایت آموزش ایشان بزنید مطمئن هستم که استفاده لازم را خواهید برد.

وب سایت رسمی آقای Simon 

خرید ویدیوهای آموزشی رایتینگ Simon تسک دو

خرید ویدیوهای آموزشی رایتینگ Simon تسک یک

خرید کتاب رایتینگ تسک دو  Simon

وب سایتی که من در زیر به شما معرفی می کنم وب سایتی است که می توانید در آن کلیه آموزش های ویدیویی در زمینه آیلتس و زبان انگلیسی را در آن پیدا کنید. از مزیت های این وب سایت امکان جستجو بر اساس موضوع می باشد.

وب سایت engVid، وب سایت ویدیوهای آموزشی آیلتس و زبان انگلیسی با تفکیک موضوع


کتاب Writing for IELTS Collins

از جمله منابع آیلتس جنرال در بخش رایتینگ می توان به کتاب Writing for IELTS Collins اشاره کرد. کتابی که برای کسانی که قصد Self-Study رایتینگ آیلتس را دارند توصیه می کنم. کتابی با تمرین های مختلف در انتهای هر بخش به همراه جواب

منابع آیلتس جنرال-کتاب writing for ielts collins

منابع آیلتس جنرال-کتاب writing for ielts collins

منابع رایگان آیلتس جنرال 2016

برای دانلود این کتاب فوق العاده برروی لینک زیر کلیک نمایید

downloadr - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

منابع آیلتس جنرال- مهارت ریدینگ آیلتس

ویدیوهای آموزش ریدینگ Simon  به شدت گره گشا می باشد به دلیل اینکه این آموزش ها با فایل های PDF همراه می باشد یعنی شما پس از پرینت فایل های PDF ،آموزش های آقای Simon را دنبال می کنید و به شکل کاملا عملی آموزش ها را مرحله به مرحله با آقای Simon دنبال میکنید.

خرید ویدیوهای آموزش ریدینگ Simon

یکی دیگر از منابع آیلتس جنرال و آکادمیک مجلاتی است که حاوی مقالات متعدد می باشد مخصوصا مجلاتی که موضوعات متعدد و اجتماعی را پوشش می دهد یکی از این دسته مجلات مجله Reader's Digest می باشد جهت دانلود جدیدترین چاپ این مجله لطفا برروی تصویر زیر کلیک نمایید.

مجله Reader's digest برای تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

مجله Reader's digest برای تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

کتاب Reading for IELTS Collins

یکی دیگر از منابع آیلتس جنرال برای مهارت ریدینگ آیلتس کتاب Reading for IELTS Collins می باشد که به عنوان مکمل آموزشی برای کسانی که به صورت Self-Study یا خودآموز قصد دارند ئر مهارت ریدینگ آیلتس پیشرفت نمایند.

جهت دانلود رایگان لطفا برروی تصویر زیر کلیک نمایید.

منابع رایگان آیلتس جنرال 2016

برای دانلود این کتاب فوق العاده برروی لینک زیر کلیک نمایید

downloadr - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

محصولات سرزمین دانش مرتبط با مهارت ریدینگ آیلتس

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب
ielts reading maximizer
تقویت مهارت ریدینگ آیلتس از طریق لیسنینگ

تقویت مهارت ریدینگ آیلتس از طریق لیسنینگ

تکنیک های ریدینگ آیلتس

تکنیک های ریدینگ آیلتس

نمونه سوالات آیلتس جنرال

نمونه سوالات آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال- مهارت لیسنینگ آیلتس

دوستان یکی از منابع آیلتس جنرال بسیار معتبر منابع Macmillan می باشد. کتابی را که به شما معرفی می کنم Macmillan -Improve your IELTS listening and speaking می باشد. برای دانلود این کتاب و فایل های صوتی آن لطفا وارد لینک زیر شوید.

دانلود کتاب Macmillan-Improve your IELTS listening and Speaking به همراه فایل صوتی

یکی دیگر از راه های تقویت لیسنینگ آیلتس مراجعه به وب سایت TED می باشد.سایت TED با شعار Ideas worth Spreading ،سایت سخنرانی های دنیا می باشد به طوری که سخنرانان در نهایت 20 دقیقه راجع به یک موضوع سخرانی به زبان انگلیسی سخنرانی میکنند. از مزایای این سایت این است که می توانید به Transcript و یا متن فایل های صوتی دسترسی پیدا کنید و از دیگر مزیت های این وب سایت گستردگی ایده ها و سخنرانی ها می باشد در نتیجه به دانشجویان کمک می کند که به ایده های مختلف و جدید راجع به موضوعات مختلف دسترسی داشته باشند. یکی از توصیه های من به شاگردانم این است که برای تقویت لیسنینگ خود هرگاه به فایل صوتی گوش می دهید حتما سعی کنید همزمان نوت برداری کنید و اطلاعات خاص مانند اسامی افراد و تاریخ ها و اسامی مکان ها را مشخصا یادداشت کنید.

منابع آیلتس جنرال

یکی دیگر از پیشنهادهای من این است که سعی کنید به شکل Specific یا مشخص شده گوش دهید. برای این منظور دوستان می توانند در صفحه ای کلیه WH Question ها را مثل who ، Whenٌ , What و ... را یادداشت فرمایید. بعد به فایل صوتی گوش دهید . فرض کنید در فایل صوتی جمله روبرو خوانده شود:   In 1998 , John Visited Allen in  Paris شما لیست wh Question را در روبرو دارید. خوب در قسمت when یاداشت می کنید in 1998 در قسمت Who یادداشت می کنید، John  در قسمت Whom  یادداشت می کنید Allen،  و در قسمت Where یادداشت می کنید In Paris .

با انجام تمرین فوق پیشرفت عجیبی در لیسنینگ خود مشاهده خواهید کرد. زیرا در آزمون لیسنینگ آیلتس افرادی موفق می شوند که توانایی گوش دادن را همزمان با فرایند نوشتن تقویت کنند. ممکن هست افراد بومی انگلیسی زبان نیز در این مهارت یعنی گوش دادن و همزمان نوشتن ضعف داشته باشند. از طرفی در آزمون لیسنینگ آیلتس ما باید به دنبال اطلاعات مخصوص و مشخص باشیم. مانند اسامی، تاریخ ها، موقعیت ها و غیره....

یکی دیگر از منابع قابل توصیه به شما دوستان عزیزمان در زمینه تقویت لیسنینگ آیلتس کتاب لیسنینگ collins می باشد. در ادامه می توانید این منبع را به همراه فایل های صوتی دانلود نمایید.

منابع آیلتس جنرال
منابع رایگان آیلتس جنرال 2016

نمونه لیسنینگ آیلتس
منابع آیلتس جنرال- نمونه آزمون های آیلتس

یکی از موثرترین راه های کسب موفقیت در آزمون آیلتس، مطالعه نمونه سوالات آزمون آیلتس و آشنایی با حال و هوای آزمون آیلتس می باشد. در ادامه کتاب هایی را که با مطالعه آن می توانید با نمونه سوالات آزمون آیلتس آشنا شوید را خدمت شما عزیزان معرفی می کنم.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  ۱۰ نکته طلایی برای موفقیت در writing آیلتس

َAchieve IELTS practice test by Anthea Bazin & Elaine Boyd

این کتاب فوق العاده شامل 4 آزمون نمونه آیلتس می باشد به همراه راه حل و استراتزی حل سوالات. این کتاب را برای کسانی که قصد موفقت در آیلتس آکادمیک دارند را به همه شما دوستان عزیزم پیشنهاد می کنم.

برای دانلود این کتاب فوق العاده برروی تصویر زیر کلیک نمایید.

منابع آیلتس جنرال-نمونه سوالات آزمون آیلتس

منابع آیلتس جنرال-نمونه سوالات آزمون آیلتس

دانلود فایل صوتی این کتاب - شمار یک

دانلود فایل صوتی این کتاب - شماره 2

نمونه سوالات آیلتس با جواب
ielts past exams - منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

منابع آیلتس جنرال - متفرقه

امیدوارم تا اینجا، استفاده لازم را از این منابع برده باشید. در ادامه منابع مختلف دیگر را برای دانلود رایگان شما آیلتس دوستان قرار داده ام. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

کتاب  Idioms Organiser  دارای Idiom های تخصصی برای آزمون اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس

برای دانلود منابع زیر برروی تصاویر زیر کلیک نمایید.

منابع رایگان آیلتس جنرال 2016
منابع آیلتس جنرال-idiom تخصصی

منابع آیلتس جنرال-idiom تخصصی

کتاب 101 helpful hints for Academic module

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال

منابع آیلتس جنرال


منابع آیلتس جنرال | منابع کمیاب و فوق حرفه ای آیلتس جنرال فقط مخصوص اعضاء محترم سایت سرزمین دانش
منابع آیلتس جنرال
 دانلود فایل های سفارشی منابع آیلتس جنرال زیر صرفا برای اعضای محترم سایت سرزمین دانش امکانپذیر می باشد. برای دانلود فایل های سفارشی زیر لطفا ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید
منابع آیلتس جنرال
منابع آیلتس جنرال
منابع آیلتس جنرال
منابع آیلتس جنرال
منابع آیلتس جنرال
 دانلود فایل های سفارشی منابع آیلتس جنرال فوق صرفا برای اعضای محترم سایت سرزمین دانش امکانپذیر می باشد. برای دانلود فایل های سفارشی فوق لطفا ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید

جدیدترین محصولات آموزشی آیلتس

جدیدترین محصولات آموزشی آیلتس مطابق با استاندارهای روز اروپا


دوره های آنلاین آموزش تخصصی آیلتس

این دوره ها به صورت آنلاین از طریق اسکایپ در سرتاسر دنیا برگزار می شود. این دوره ها بیشتر برای کسانی مفید می باشد که به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانند در دوره های حضوری ما شرکت نمایند.


دوستان این منابع مرتبا در حال اضافه شدن و آپدیت شدن می باشد. امیدوارم توانسته باشیم رضایت خاطر شما بزرگواران را تامین نمایم.

برای رای دادن باید عضو سایت باشید

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
    دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
    به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید