کارگاه آنلاین ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس

alireza farshadfar - کارگاه آنلاین ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس
علیرضا فرشادفرمدیر دوره آنلاین ایده پردازی و رایتینگ آیلتس

پیرو درخواست زیاد دوستانم در سایت سرزمین دانش دوره آنلاین ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس را با همکاری تیم اساتید سایت سرزمین دانش برای نخستین بار در ایران ایجاد کردیم تا رابطه همکاری تنگاتنگی با مشتریانمان که هماناد شده دوستان ارجمند ما می باشند ایجاد شود. این دوره برای کسانی که در ایده سازی دچار مشکل می باشند و نحوه صحیح نوشتن رایتینگ آیلتس را نمی دانند ایجاد شده است. امیدوارم خدمت جدید ما مورد رضایت طبع والای شما قرار گیرد.

کارگاه آنلاین ایده سازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس به شیوه Object Oriented

این خدمت جدید از سایت سرزمین دانش شامل دوره های آنلاین کاملا Interactive می باشد که تعامل دوطرفه بین اساتید سایت سرزمین دانش و مشتریان ما ایجاد می کند. در این کارگاه بعد از ایجاد ارتباط با داوطلبان شرکت در این دوره، سطع نگارشی آنها مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد و بعد از نیاز سنجی، جدیدترین منابع آموزشی روز دنیا در زمینه نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس و ایجاد و پردازش ایده برای داوطلبان ارسال می گردد.

بعد از ارسال منابع در چهارنوبت، داوطلبان مورد ارزیابی قرار می گیرند و اشکالات آنها به طور تخصصی و موشکافانه ای مورد بررسی و اصلاح قرار می گیرد. در تمام طول دوره که به مدت 1 ماه به طول می انجامد داوطلبان از مشاوره ای تخصصی اساتید آیلتس سرزمین دانش که همگی دانش آموخته بریتانیا هستند بهره مند خواهند شد.

دوره ها بر اساس متد Object Oriented راهبری می گردند. این متد که جدیدا در بریتانیا به عنوان متد مورد استفاده در زمینه ایده سازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس قرار می گیرد بر دو اصل استوار است. اصل اول طراحی شی گرای دوره است یعنی یک شی به عنوان محور پردازش ایده قرار می گیرد و داوطلبان کلیه ایده را مبتنی و در ارتباط با آن شی دنبال می کنند در این روش ایجاد ارتباط با ایده را به سرحد تکامل به داوطلبان آموزش داده خواهد شد. این اصل برای داوطلبانی طراحی شده است که می گویند ما هیچ ایده ای برای موضوع رایتینگ آیلتس نداریم.

در اصل دوم که اصل Encapsulation می باشد، کلیه ایده های خرد با هم ترکیب می شوند و ایده نهایی پرورانده می شود. این اصل جواب تمام دانشجویانی است که می گویند ما ایده های بسیاری داریم اما نمی توانیم آنها را با هم ترکیب کنیم و پرورش دهیم.

مزایای رقابتی دوره های آنلاین ایده سازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس

از رقابتی ترین مزایای این دوره می توان به جدید بودن این دوره ها در ایران اشاره کرد به طوری که تا اکنون در هیچ جای ایران این سبک آموزش ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس ارائه نشده است و سرزمین دانش با افتخار برای اولین بار در ایران این دوره ها را ارائه می نماید.

از مزیت رقابتی دیگر این دوره ها، می توان به نیاز سنجی شخصی و انحصاری داوطلبان اشاره کرد. هر داوطلب با سطح خاصی از رایتینگ و ایده پردازی در این دوره ها شرکت می کند. یک راهکار واحد برای ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس وجود ندارد. ما براساس سطح نگارشی و ایده پردازی هر داوطلب و نیاز هر داوطلب منابع در خور و تمرین های دروخور و در نهایت مشاوره های درخور هر داوطلب ارائه می نماییم. این مزیت را در قالب Interactive بودن دوره یا تعاملی بودن دوره تعریف می کنیم.

از مزیت دیگری دوره های ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس، می توان به تمرکز همزمان بر ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس اشاره کرد. در اکثر دوره های آنلای رایتینگ آیلتس تمرکز بر نحوه نوشتن در رایتینگ آیلتس می باشد در حالیکه اکثر داوطلبان امروزه در نوشتن مشکلی ندارند بلکه در ایده پردازی و تبدیل ایده به نوشتن دچار مشکل هستند. ما در این دوره ها این نیاز داوطلبان را به خوبی پاسخ می دهیم.

از مزیت دیگر این دوره های آنلاین ارزیابی داوطلبان در چهار نوبت می باشد به طوری که داوطلبان باید بتوانند آموزه های ما را در عمل پیاده سازی کنند و عملا بتوانند تغیری اساسی در ایده پردازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس را در خود مشاهده نمایند. تا ایجاد نتیجه نهایی مورد رضایت داوطلبان و تیم آموزشی سرزمین دانش داوطلبان مورد مشاوره ما قرار می گیرند.

از مزیت دیگر این دوره ها می توان به ایجاد انگیزه و حس رقابت پذیری در داوطلبان اشاره کرد به طوری که تیم پشتیبانی و مشاوره سرزمین دانش مدام در داوطلبان ایجاد انگیزه کرده و با شرکت در مسابقات و رقابت های مختلف در بین شرکت کنندگان در این دوره انگیزه و پویای لازم برای حرکت به جلوی داوطلبین ایجاد می شود.

از مزیت دیگر رقابتی این دوره هزینه های منصفانه نسبت به کیفیت آموزشی این دوره ها را می توان نام برد. داوطلبان برای ایجاد قابلیت هایی که در این دوره ها به آنها تقدیم می شود گاها باید ساعت ها به کلاس های مختلف بروند و برای تصحیح هر رایتینگ خود هزینه های گزافی را پرداخت نمایند اما از آنجا که یکی از سیاست های کاری و آموزشی سرزمین دانش فراهم کردن محیطی آموزشی به دور از دغدغه های مالی برای آیلتس آموزان می باشد، این دوره ها با هزینه های کاملا اقتصادی برای کلیه آیلتس آموزان فراهم شده است.

بعد از خرید دوره های آنلاین ایده پردازی و نحوه رایتینگ آیلتس چه اتفاقی می افتد؟

بعد از پرداخت هزینه شرکت در دوره ها،حداکثر تا 24 ساعت، یکی از اساتید تیم سرزمین دانش با شما در تماس خواهد بود و روند تعیین سطح و شروع به کار دوره برای شما شروع خواهد شد. در طول دوره استاد مربوطه، وظیفه مشاوره در زمینه ایده پردازی و نحوه رایتینگ آیلتس را برعهده خواهد گرفت.

اساس زمانبندی این دوره آنلاین هفتگی می باشد. یعنی منابع آموزشی و کارهای تحقیقاتی و عملی برای یک هفته برای داوطلبان ارسال می گردد و در پایان هفته ارزیابی داوطلب صورت می گیرد و بعد از حصول رضایت کاری ،مرحله بعدی آموزش برای هفته جدید آغاز می گردد و منابع و کارهای عملی برای هفته آتی ارسال می گردد. طول دوره یک ماه و در آخر هر هفته یک ارزیابی و تصحیح اشکالات و مشکلات صورت می گیرد( جمعا 4 ارزیابی به همراه نتیجه ارزیابی و تصحیح اشکالات).

در صورت داشتن هرگونه سوال و مشاوره رایگان در زمینه دوره های آنلاین ایده سازی و نحوه رایتینگ آیلتس لطفا با ما در سرزمین دانش در تماس باشید.

ثبت نام دوره های آنلاین ایده سازی و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس

لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید