تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش برای اسپیکینگ آیلتس

تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش برای اسپیکینگ آیلتسReviewed by استاد فرشادفر، فارغ التحصیل از دانشگاه منچستر بریتانیا on Jun 26Rating: 5.0تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش برای اسپیکینگ آیلتسدانشگاه آکسفورد ، 100 کلمه پر کاربرد انگلیسی را معین کرده است، در این مقاله 100 کلمه پرکاربرد انگلیسی توسط یک فرد Native بریتیش تلفظ می شود. از آنجا که 25% نمره اسپیکینگ آیلتس، تلفظ صحیح می باشد، مطالعه این مقاله را برای کسب نمرات بالا در اسپیکینگ آیلتس به شما توصیه می نمایم.
alireza farshadfar - تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش برای اسپیکینگ آیلتس
علیرضا فرشادفرنویسنده مقاله

25% نمره آزمون اسپیکینگ آیلتس را تلفظ صحیح لغات و عبارات تشکیل می دهد. بهترین توصیه برای آموزش تلفظ تصحیح گوش کردن به افراد Native و تقلید آنها می باشد. در این مقاله ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی را که توسط دانشگاه آکسفورد به عنوان پرتکرار ترین لغات انتخاب شده اند را توسط یک خانم بریتیش تلفظ می شود. امیدوارم نقش مهمی در افزایش این بخش از اسپیکینگ شما داشته باشد.

۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی

۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی

۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی

۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی

تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش برای اسپیکینگ آیلتس

همانطور که می دانید 25% نمره آزمون اسپیکینگ آیلتس را Pronunciation  یا تلفظ کردن تشکیل می دهد. در این مقاله  ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی که توسط دانشگاه آکسفورد به عنوان پرتکرارترین کلمات انگلیسی شناخته می شوند  توسط یک خانم بریتیش تلفظ می شود. 

بهترین پیشنهاد بنده به دانشجویانم برای فراگیری تلفظ صحیح لغات با لهجه بریتیش، گوش کردن به تلفظ افراد انگلیسی زبان در مرحله اول و سپس تقلید کردن از انها می باشد. به این شکل که چندین بار به شیوه تلفظ آنها توجه نمایید سپس آنچه را که می شنوید با صدای بلند تکرار کنید. بهتر است که صدای خود را ضبط کنید و بعد به صدای خود گوش کنید و آنرا با صدای اصلی فرد native مقایسه نمایید.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  افزایش سرعت خواندن برای ریدینگ آیلتس

ویدیوی ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی با لهجه بریتیش

در این ویدیو ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی توسط یک فرد native بریتیش تلفظ می شود. این کلمات مطابق با انتخاب دانشگاه آکسفورد پرکاربردترین کلمات انگلیسی می باشند. متاسفانه دیده شده است که حتی بسیاری از اساتید در شیوه تلفظ ساده ترین کلمات دچار مشکل می باشند. در نتیجه برآن شدم تا ویدیویی را برای شما دوستان آماده کنم که توسط یک خانم بریتیش با لهجه بریتانیایی تلفظ می شود.

از مزایای این ویدیو تلفظ صحیح و شمرده و سلیس می باشد. توصیه می کنم بعد از شنیدن هر کلمه ، آنرا با صدای بلند چندبار تلفظ کنید. تا آنجا که ممکن است سعی کنید از فرد تلفظ کننده الگوبرداری کنید و اورا تقلید کنید.


در صورت مشکل با سرعت اینترنت برای مشاهده ویدیوی فوق لطفا به فایل صوتی این ویدیو با حجم کمتر توجه فرمایید.

آموزش آیلتس

درخواست سرزمین دانش از شما پس از شنیدن ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی

دوستان عزیزم بعد از مشاهده و تکرار کلمات تلفظ شده در این ویدیو، لطفا این مقاله را با دیگر دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. در آخر این مقاله دکمه های اشتراک گذاری این مقاله را در شبکه های اجتماعی مشاهد می فرمایید. با اشتراک گذاری این مقاله، ما را در گسترش تلفظ صحیح ۱۰۰ کلمه پرکاربرد انگلیسی در بین تمام ایرانیان یاری فرمایید. به امید روزی که دیگر هیچ هموطن ایرانی ما لغتی را به اشتباه تلفظ ننماید.


برای رای دادن باید عضو سایت باشید
دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  تفاوت های فرهنگی و نقش آن در writing آیلتس

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید