آموزش آنلاین آیلتس توسط دانش آموخته دانشگاه منچستر- (ظرفیت محدود)

آموزش آنلاین آیلتس خدمتی متفاوت از تیم اساتید سرزمین دانش (دانش آموختگان دانشگاه های بریتانیا ) به تمام آیلتس آموزان کشور عزیزمان ایران

آموزش آنلاین آیلتس سرزمین دانش

آموزش آیلتس

آموزش آنلاین آیلتس

دوره های آموزش آنلاین آیلتس  پیشرفت تکنولوژی بستری را برای دوستداران آیلتس فراهم کرده است که بدون داشتن دغدغه مسافت و زمان ناب ترین آموزش ها را در سرتاسر دنیا بیابند و مورد استفاده قرار دهند.سرزمین دانش همگام با پیشرفت پرشتاب تکنولوژی از معدود مراکز ارائه کننده دوره های آنلاین آیلتس در ایران می باشد.امیدواریم این خدمت جدید مورد استقبال شما آیلتس پزوهان قرار گیرد.

شاید این سوال ذهن شما بیشتر شما را به خود مشغول کرده باشد که برای آیلتس از کجا شروع کنم؟

و یا سوال دیگر چگونه آیلتس 8 بگیرم؟

بسیاری از شما دوستان به دلیل فراوانی منابع آزمون آیلتس دچار سردرگمی شده اید و نیاز به بهترین استاد آیلتس دارید تا در یک جلسه آموزشی تمام تجربیات 15 ساله خود در زمینه آموزش آیلتس را در اختیار شما بگزارد.

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و فراوانی بستر اطلاعات در دنیای وب در کشورهای اروپایی کلاس های آموزش آیلتس به صورت دوره های طولانی مدت و خسته کننده نیست. امروزه در اروپا دوره های کوتاه مدت و هدفمند جای خود را با دوره های درازمدت گرفته اند.

مجموعه سرزمین دانش با مدیریت استاد فرشادفر فارغ التحصیل از دانشگاه منچستر با بیش از 15 سال سابقه تدریس آزمون آیلتس در دانشگاه منچستر و در کشور عزیمان ایران بنیانگزار دوره های آیلتس سیستماتیک در ایران می باشد.

از مزیت دوره های سیستماتیک آموزش آیلتس سرعت 3 برابری رسیدن به اهداف شما در آزمون آیلتس و کسب نمرات 8 و بالاتر می باشد.

اگر در دوره های معمولی شما نیاز به 30 جلسه آموزشی برای کسب نمرات 7 و بالاتر در آیلتس را داشته باشید در متد آیلتس سیستماتیک این میزان به 10 جلسه کاهش خواهد یافت. در نتیجه به شدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

شیوه ارائه دوره های آنلاین آیلتس در سرزمین دانش

شیوه ارائه دوره های آنلاین آیلتس

دوره های آموزش آنلاین آیلتس از طریق برنامه اسکایپ و دیگر بسترهای آنلاین برگزاری کلاس های آنلاین برگزار می گردد. ابزار مورد نیاز یک عدد کامپیوتر و یا تبلت و یا موبایل هوشمند که امکان نصب برنامه اسکایپ برروی آن امکانپذیر باشد.سرعت اینترنت حداقل 128K باید باشد که امروزه تمامی ارائه دهنده های اینترنت در ایران این استاندارد سرعتی را برای مشتریان خود فراهم می سازند.برای سنجش سرعت خود می توانید از سایت های آنلاین سنجش سرعت اینترنت استفاده کنید یکی از این ها سایت اسپیدچک می باشد برای سنجش سرعت اینترنت خود دکمه زیر را فشار دهید.

آموزش آنلاین آیلتس|سرزمین دانش

سوالات متداول در زمینه دوره های آموزش آنلاین آیلتس در سرزمین دانش

آموزش آنلاین آیلتس

دوره های آموزش آنلاین آیلتس برای چه افرادی مناسب است؟


دوره های آنلاین آیلتس برای تمام افرادی که قصد گرفتن آیلتس جنرال و یا آکادمیک دارند مناسب است.این دوره ها بیشتر برای کارمندان و افراد پر مشغله که به دلیل مشغله کاری توان گذراندن دوره های آفلاین را ندارند مناسب است.

سطح زبان من در حد مبتدی است آیا امکان شرکت در دوره های آموزش آنلاین آیلتس را دارم؟


دوره های آموزش آنلاین آیلتس محدودیتی از لحاظ سطح آموزشی ندارد. کاندیداهای محترم می توانند برای تعیین سطح خود مطابق با استانداردهای دانشگاه کمبریج می توانند از منوی سایت آزمون تعیین سطح را انجام دهند.

حداکثر چه تعداد در هر کلاس می توانند شرکت کنند؟


حداکثر 3 نفر در هر کلاس می توانند شرکت کنند .شما می توانید با دوستان خود به طور همزمان در یک مکان یا مکان های مختلف در کلاس آموزش آنلاین آیلتس شرکت فرمایید اما توصیه می شود سطح شما و دوستانتان در یک اندازه باشد.

آیا امکان دارد یک جلسه آزمایشی داشته باشم؟


حتما. شما می توانید تنها یک جلسه آزمایشی را رزرو بفرمایید و مراحل پرداخت را انجام دهید. تیم آموزش سرزمین دانش کمتر از 24 ساعت به تقاضای شما رسیدگی می کنند. و جلسه اول شما را برگزار می کنند. مطمئن هستیم بعد از جلسه آزمایشی رضایت خاطر شما دوستان عزیز تامین می گردد.

آموزش آنلاین آیلتس
هزینه و مدت زمان هر جلسه دوره آموزش آنلاین آیلتس چقدر است؟

دوره های آموزش آنلاین آیلتس سرزمین دانش به مدت یک ساعت برگزار می شود. هزینه هر جلسه یک ساعته ، مبلغ 200 هزار تومان می باشد. که این مبلغ برای دو نفر 250 هزار تومان است و به ازای نفر 3ام 300 تومان و 4ام هر کدام 50 هزار تومان به مبلغ فوق اضافه می شود.سیاست پرداخت هزینه سرزمین دانش به ازای هر 10 جلسه آموزش قبل از شروع کلاس ها می باشد . با شرکت در این دوره های آموزش آنلاین آیلتس سرزمین دانش اطلاعاتی را در زمینه آزمون آیلتس در یافت خواهید کرد که تاکنون در هیچ کجای دیگر نمونه آن را ندیده اید. برای اثبات این حرف، گارانتی اثربخشی دوره های آموزشی سایت سرزمین دانش، در صورت عدم رضایت خاطر شما آیلتس آموزان، کل هزینه دریافتی، بدون هیچ پیش شرطی،بازگردانده خواهد شد.

چنانچه سوالات دیگری دارید و پاسخ شما در این صفحه نیست با ما در تماس باشید...

تماس با سرزمین دانش 

تماس از طریق ایمیل : Info@Sarzaminedanesh.Com

تماس تلفنی : از ساعت 9 صبح تا 7 بعدالظهر   

  8986  050  0912  تهران

  7521 112 0917​  شهرستان

تماس از طریق پیامک :

0711 455 455 3000​

شرکت در یک جلسه آموزش آنلاین آیلتس  استاد فرشادفر

در صورتیکه قصد کسب نمرات بسیار بالا را در آزمون آیلتس دارید و نیاز به یک جلسه مشاوره جهت برنامه ریزی برای آزمون آیلتس و شیوه مطالعه برای آزمون آیلتس را دارید.

و یا در صورتیکه قصد آشنایی با کیفیت دوره های آموزش آنلاین آیلتس ما را دارید. می توانید در یک جلسه آموزشی آنلاین سرزمین دانش استاد فرشادفر شرکت نمایید.

در همان جلسه با تفاوت کارکرد یک استاد با سبک بریتیش آشنا خواهید شد. این مساله تحول بزرگی را در شما ایجاد خواهد کرد.مطمئنا در پایان جلسه اول به خودتان خواهید گفت که ایکاش زودتر...

در فرم ثبت نام لطفا تعداد جلسات را یک انتخاب نمایید.

گارانتی اثربخشی دوره های آموزش آنلاین آیلتس

کلیه دوره های آموزش آنلاین آیلتس سرزمین دانش دارای گارانتی اثربخشی می باشد چنانچه از کیفیت دوره های آموزشی ما رضایت نداشته اید هزینه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد .پس با خیالی آسوده به خرید خود در سایت سرزمین دانش ادامه دهید.

IELTS SelfStudy materials2 - آموزش آنلاین آیلتس توسط دانش آموخته دانشگاه منچستر- (ظرفیت محدود)
لطفا امتیاز دهید
Summary
آموزش آنلاین آیلتس
Service Type
آموزش آنلاین آیلتس
Provider Name
سرزمین دانش بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران, Telephone No.00989120508986
Area
سرتاسر دنیا
Description
دوره های آموزش آنلاین آیلتس رایگان سرزمین دانش با مدیریت استاد فرشادفر از منچستر دوره های آنلاین آیلتس دوره مجازی آیلتس آزمون آیلتس مجازی آموزش آیلتس آنلاین
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید