اکانت VIP – اشتراک طلایی سرزمین دانش

با تهیه اشتراک طلایی سرزمین دانش به محتوای VIP آموزش آیلتس سرزمین دانش دسترسی خواهید داشت. منابع آموزشی فوق العاده ، جدیدترین مقالات آموزش آیلتس مطابق با استاندارد های آموزش آیلتس اروپا

خرید اکانت VIP سرزمین دانش

مزایای تهیه اکانت VIP - اشتراک طلایی سرزمین دانش

با تهیه اشتراک طلایی سرزمین دانش به منابع آموزشی و مقالات VIP سایت سرزمین دانش دسترسی خواهید داشت. مقالاتی که در هیچ کجای اینترنت نمونه آن را نخواهید یافت. این مقالات نتیجه تحقیقات و مطالعه مدیر سایت استاد فرشادفر می باشد که بیش از 12 سال از عمر تحقیقاتی خود را در دانشگاه منچستر پری کرده است و بیش از 15 سال تجربه تدریس در زمینه آیلتس را دارد.

همچنین می توانید در طول ماه یک ساعت مشاوره مستقیم استاد فرشادفر مدرس و برنامه ریز آزمون آیلتس از دانشگاه منچستر را در یافت نمایید.

به علاوه 2 عدد رایتینگ شما به رایگان توسط اساتید تیم سرزمین دانش برای اعضای VIP تصحیح خواهد شد.

گاها منبع اورجینال این مقالات از کتابخانه های آنلاین بریتانیا به مبالغ 50 پوند و بیشتر خریداری می شوند و جهت استمرار این خدمات فوق العاده که در شان شما بزرگواران می باشد نیاز به حمایت های مالی و معنوی شما بزرگواران را داریم. در نتیجه مدیریت سایت سرزمین دانش سیاست کاری خود را ارائه یک سری مقالات فوق العاده جدید و موثر که باید از سایت های آموزشی بریتانیا خریداری شوند و ارائه آنها به شما خریداران اکانت VIP، تنظیم کرده است. امیدوارم با حمایت های شما بزرگواران این سیست کاری به بهترین شکل خود محقق گردد.

از دیگر مزایای خرید اکانت طلایی سرزمین دانش، دریافت هدایای آموزشی رایگان در مناسبت های مختلف و شرکت در وبینارهای رایگان آموزش آیلتس سرزمین دانش می باشد.

شرایط خرید اکانت طلایی سرزمین دانش

با پرداخت تنها مبلغ 500 هزار تومان در ماه که در مقابل کسب جدیدترین آموزش های آیلتس، مبلغ بسیار ناچیزی است می توانید اکانت طلایی سرزمین دانش را تهیه فرمایید.

جهت خریداری از اکانت طلایی سرزمین دانش و بهرمندی از تمام مزایای عضویت VIP لطفا برروی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید اکانت vip-اکانت طلایی سرزمین دانش
لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید

سرزمین دانش اطلاعات ویژه و منحصر به فرد آزمون آیلتس را فقط برای افراد ویژه ارسال می نماید

به صورت رایگان به جمع آیلتس آموزان ویژه سرزمین دانش بپیوندید و همیشه یک قدم جلوتر از دیگر آیلتس آموزان باشید.