بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

H - بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان
علیرضا فرشادفرمدیر سایت سرزمین دانش

بعد از 15 سال زندگی در بریتانیا و بیش از 7 سال زندگی آکادمیک در دانشگاه منچستر به آرزوی قلبی خود که بازگشت به کشور عزیزم ایران می باشد رسیدم. امیدوارم بتوانم به شما هموطنان عزیزم در شهر زیبای اصفهان مانند دیگر شهرهای ایران مانند تهران، شیراز،مشهد خدمت رسانی داشته باشم. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه آزمون آیلتس، لطفا با من و تیم فعال من در سایت سرزمین دانش در تماس باشید.

کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

اگر تمام کلاس های آمادگی آیلتس را در شهر خود دنبال کرده اید و تمام منابع آزمون آیلتس را مطالعه کرده اید و همچنان به  دنبال بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان می گردید؟ و هنوز بعد از چندین بار شرکت در آزمون آیلتس همچنان نمرات 5 و نهایتا 6 را می گیرید و به نمرات بالایی حداقل 7 و بالاتر نیاز دارید لطفا ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید. به شما تبریک می گوییم شما به وب سایت مناسبی مراجعه فرمایید.

در ادامه دلیل این ادعا را بیشتر برای شما موشکافی می کنیم.

مزیت رقابتی تیم سرزمین دانش در بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

​متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در جهت حفظ منافع شخصی آزمون آیلتس را به امری رازآلود و غیرقابل دسترس تبدیل کرده اند. گویا موفقیت در آزمون آیلتس صرفا یک کلید دارد و شاه کلید آن در دست این افراد سودجو می باشد.

بعد از بیش از 15 سال سابقه تدریس ازمون های استاندارد بین المللی از جمله آزمون آیلتس در ایران و در منچستر بریتانیا و همکاری با دانشگاه های تراز اول اروپا از جمله دانشگاه منچستر و دانشگاه لیدز و شفیلد با صراحت کامل به شما عرض می کنم برای موفقیت در آزمون آیلتس هیچ راز سر به مهری وجود ندارد.

تنها راز موفقیت در آزمون آیلتس داشتن دیدگاه سیستماتیک می باشد . برای آشنایی با این مقوله می توانید برروی لینک زیر کلیک فرمایید. سایت آیلتس سرزمین دانش افتخار دارد برای اولین بار در ایران این روش را به دانشجویان ایرانی معرفی نماید.

از مزیت های رقابتی سایت سرزمین دانش در زمینه آموزش آیلتس، مدیریت استاد فرشادفر آیلتس پژوه مطرح ایران می باشد. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه منچستر بریتانیا هستند و بیش از 15 سال در زمینه تدریس آیلتس تجربه کاری دارند که بیشتر این تجربه مربوط به مطالعه و تحقیق در دانشگاه منچستر و کمبریج استاد می باشد.

قانون مندی و دیسیپلینی که استاد در زمینه تدریس آیلتس دارند بی نظیر می باشد به طوری که برای تک تک دقایقی که با شاگردانشان وقت می گذرانند پلن و برنامه کاری دارند.

شیوه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های آنلاین آیلتس سرزمین دانش می توانند از لینک زیر اطلاعات مربوطه را پیدا کنند. لطفا برروی تصویر زیر کلیک فرمایید.

دوره های آنلاین آیلتس سرزمین دانش

منابع آموزش آیلتس خودآموز برای کسانی که نمی توانند در بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان شرکت کنند

دوستان عزیز اصفهانی کسانی که به دلیل گرفتاری های متعدد توانایی شرکت در کلاس های حضوری آمادگی آیلتس سرزمین دانش و همچنین کلاس های آنلاین آمادگی آیلتس سرزمین دانش را ندارند. جزوات آیلتس اختصاصی استاد فرشادفرد به همراه مشاوره و برنامه ریزی و سیستم آیلتس کوچینگ برای اولین بار در ایران استفاده نمایند.

IELTS SelfStudy materials2 - بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان
معرفی بهترین منابع آیلتس بالای 7 در سایت سرزمین دانش

برای آشنایی شما دوستان عزیزم با منابع حودآموز برای کسب نمرات بالای 7 در آزمون آیلتس لطفا برروی تصاویر زیر کلیک فرمایید.

بهترین خودآموز آیلتس

بهترین خودآموز آیلتس

منابع اسپیکینگ آیلتس
منابع ریدینگ آیلتس

منابع ریدینگ آیلتس

منابع رایتینگ آیلتس

منابع رایتینگ آیلتس

لیسنینگ آیلتس - بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

منابع لیسنینگ آیلتس

منابع لغات آیلتس

منابع لغات آیلتس

برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات خریداری شده از سایت آیلتس Simon لطفا برروی تصاویر زیر کلیک فرمایید.

ویدیوهای آیلتس سیمون
مشاوره رایگان در زمینه ثبت نام در بهترین کلاس خصوصی آیلتس در اصفهان

دوستان برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین دوره های آموزشی آیلتس که با توجه به شرایط ما بهترین راندمان کاری و بهره وری را برای شما داشته باشد، لطفا با ما در بخش تماس با ما در سایت سرزمین دانش در ارتباط باشید.​

مشاوره رایگان آیلتس سرزمین دانش

لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید