تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس | سایت تصحیح رایتینگ توسط مدرس آیلتس از منچستر بریتانیا

alireza farshadfar - تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس | سایت تصحیح رایتینگ توسط مدرس آیلتس از منچستر بریتانیا
A FarshadfardIELTS Trainer,Coach,Expert IELTS Advisor

تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس خدمتی دیگر برای کمک به پیشرفت شما بزرگواران در رایتینگ آیلتس آکادمیک و جنرال. سرزمین دانش سایت تصحیح رایتینگ آیلتس را برای نخستین بار در ایران با متد IELTS Coaching تقدیم شما دوستان و حامیان سایت سرزمین دانش می کند. امیدوارم این خدمت جدید در سایت آیلتس سرزمین دانش مورد رضایت شما دوستان و آیلتس آموزان عزیز قرار گیرد.

تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس یا همان تصحیح آنلاین رایتینگ در سایت آیلتس سرزمین دانش قدری متفاوت با دیگر ارائه کنندگان این خدمات در ایران ارائه می گردد. در متد آیلتس رایتینگ سایت تصحیح رایتینگ آیلتس با رویکرد مربیگری Coaching و حمایت در خصوص تقویت رایتینگ آیلتس انجام می گیرد.

در تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس با رویکرد آیلتس کوچینگ، علاوه بر تصحیح رایتینگ آیلتس، منابع رایتینگ آیلتس در خور و متناسب با سطح شما دوستان به شما عرضه می گردد.

در این روش، بعد از تصحیح رایتینگ آیلتس شما، آموزش کوتاه و کاربردی رایتینگ آیلتس برای تبدیل نقاط ضعف شما به نقاط قوت به شما آیلتس آموزان ارائه می شود.

همچنین علاوه بر ارائه آموزش کوتاه کاربردی برای رفع نواقص شما و راه کارهای عملی برای کسب نمرات بالا در رایتینگ آیلتس، منابع کاربردی رایتینگ آیلتس نیز به صورت کاملا رایگان به شما بزرگواران ارائه می شود.

تصحیح اینترنتی رایتینگ سایت تصحیح رایتینگ

شیوه کار تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس در سایت تصحیح رایتینگ آیلتس سرزمین دانش

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

مراحل و مکانیزم تصحیح اینترنتی رایتینگ در سایت تصحیح رایتینگ سرزمین دانش از قرار ذیل می باشد.​

ابتدا شما یک رایتینگ تسک دو  آزمون آیلتس و یک رایتینگ تسک یک آکادمیک و یا یک رایتینگ تسک یک جنرال را برای ما ارسال می کنید.

حداکثر بعد از 72 ساعت رایتینگ شما تصحیح می گردد و اشتباهات و نقاط ضعف شما به صورت گزارش کتبی به شما تقدیم می گردد.

علاوه بر گزارش کتبی اشتباهات شما در writing آیلتس آموزش صوتی کوتاه و کاربردی برای شما ضمیمه فایل گزارش اشتباهات می شود. در این روش شما علاوه بر آشنایی با اشتباهات و نقاط ضعف در زمینه رایتینگ، راه کارهای عملی تبدیل این نقاط ضعف به نقاط قوت در قالب فایل صوتی آموزشی برای شما بزرگواران ارسال می گردد.

در مرحله بعد، منابع کاربردی رایتینگ آیلتس متناسب با اشتباهات و نقاط ضعف شما به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

یک هفته به شما فرصت داده می شود تا یک رایتینگ دیگر را با رعایت اشتباهات رایتینگ اول و همچنین با بکارگیری رهنمایی ها و آموزش های ارسال شده بنویسید و برای ما ارسال کنید. تیر خلاص به نمره پایین شما در این رایتینگ زده خواهد شد و برای همیشه با اشتباهات و مشکلات خود در زمینه رایتینگ آیلتس خداحافظی خواهید کرد.

مزایای رقابتی تصحیح اینترنتی رایتینگ سایت تصحیح رایتینگ ارائه شده در سایت سرزمین دانش تصحیح رایتینگ آیلتس ایرسافام تصحیح رایتینگ ایرسافام

از مزایای رقابتی تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس در سایت تصحیح رایتینگ سرزمین دانش می توان به موارد زیر اشاره کرد.​

  1. تصحیح رایتینگ آیلتس شما توسط اساتید Native و دانش آموختگان دانشگاه های مطرح بریتانیا با نظارت استاد فرشادفر مدرس و برنامه ریز آزمون آیلتس و دانش آموخته دانشگاه منچستر.
  2. ارائه گزارش فوق العاده کامل از اشتباهات ساختاری و نقاط ضعف و نقاط قوت شما به همراه SWOT ANALYSIS یا جدول معرفی نقاط ضعف و نقاط قوت شما و نظرات تخصصی پیشنهادی تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت.
  3. ارائه آموزش صوتی در خصوص راه کارهای 100% کاربردی و عملی به شما دوستان گرامی برای کسب نمره 8 و بالاتر در رایتینگ آیلتس.
  4. ارائه جدیدترین منابع کاربردی رایتینگ آیلتس بدون دریافت هزینه اضافی برای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت در رایتینگ آیلتس.
  5. ارائه متد کوچینک یا IELTS COACHING در زمینه رایتینگ آیلتس. به معنی تصحیح رایتینگ اول و ارسال آموزش و تصحیح رایتینگ دوم شما بعد از  یک هفته که با این روش هم شما و هم ما اطمینان خاطر کسب خواهیم کرد که آموزش های ما توانسته است شما را به صورت عملی در کسب نمرات بالا در رایتینگ آیلتس یاری نماید.
تصحیح اینترنتی رایتینگ سایت تصحیح رایتینگ

ثبت نام در برنامه تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس | سایت تصحیح رایتینگ سرزمین دانش تصحیح رایتینگ آیلتس در استرالیا آزمون ماک ایرسافام 

جهت ثبت نام در برنامه آیلتس کوچینگ تصحیح اینترنتی رایتینگ آیلتس  در سایت تصحیح رایتینگ سرزمین دانش، فرم ثبت نام را به دقت تکمیل نمایید. سپس در قسمت ارسال فایل رایتینگ در فرم ثبت نام تصحیح رایتینگ اینترنتی سرزمین دانش، جدیدترین رایتینگ تسک دو و یا تسک یک و یا هردو را برای ما ارسال نمایید. فرمت های مورد قبول ،PDF یا JPG می باشد. حتما رایتینگ تسک دو و رایتینگ تسک یک خود را برروی Answer Sheet استاندارد رایتینگ آیلتس بنویسید.در صورت لزوم می توانید Answer Sheet رسمی رایتینگ آیلتس را در زیر دانلود فرمایید. سپس می توانید با موبایل خود عکسی از رایتینگ خود بگیرید. تلاش کنید که عکس شما با کیفیت و با حجم پایین ارسال شود.

ثبت نام سمینار توجیهی و آموزشی رایگان آیلتس در شیراز
لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید