برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس

برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتسReviewed by علیرضا فرشادفر on Jun 26Rating: 5.0برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتسبرنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس از جمله کلید اسرار کسب نمره 8 و بالاتر در آزمون آیلتس می باشد. جهت موفقیت قطعی در آزمون آیلتس توصیه می کنم این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

از جمله کلید اسرار موفقیت در آزمون آیلتس ،داشتن برنامه ریزی برای آیلتس به صورت روزانه و هفتگی می باشد. در دیدگاه سیستماتیک آزمون آیلتس که سایت سرزمین دانش بر اساس آن شکل گرفته است، تمرکز بر تمام اجزای سیستم آیلتس لازم و حتمی است. از این رو برنامه ای روزانه و هفتگی برای شما بزرگواران تهیه نمودم. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

alireza farshadfar - برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس علیرضا فرشادفر
نویسنده مقاله

برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای موفقیت در آزمون آیلتس

بی شک برای موفقیت در آزمون آیلتس باید برنامه ریزی برای آیلتس را در اولویت تمام تلاش های خود قرار دهیم. از مشخصه یک برنامه ریزی ایده آل قابلیت محاسبه زمان و همچنین قابلیت سنجش پیشرفت آن برنامه در طول زمان است.

از مشخصه دیگر برنامه ریزی برای آیلتس به شکل موثر داشتن صداقت با خود و توانایی های خود می باشد و همچنین داشتن حس تعهد به برنامه ریزی می باشد. یعنی اگر شما در برنامه ریزی خود در طول روز 18 ساعت را به مطالعه آیلتس اختصاص دهید در حالی که تنها سه ساعت زمان آزاد برای این کار داشته باشد بی شک در برنامه ریزی خود موفق نخواهید بود و این امر باعث ایجاد حس یاس و عدم اعتماد به نفس در شما می شود.

چرا داشتن برنامه ریزی برای آیلتس برای موفقیت در آیلتس مهم است؟!

عده کمی از افراد بر این باور هستند که برنامه ریزی برای آیلتس به هیچ وجه مهم نیست صرفا یک کار فانتزی و زمانبر است. داشتن برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. شما اهداف خود را مشخص خواهید کرد و برای رسیدن به آن تلاش می کنید از طرفی با برنامه ریزی پیشرفت خود را در طول مسیر رسیدن به هدف مورد ارزیابی قرار می دهید. و همه اینها موجب شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت خواهد شد.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  اصول نوشتن writing |چرا ایرانیان علیرغم تلاش زیاد در رایتینگ آیلتس موفق نیستند؟

قبل از برنامه ریزی برای آزمون آیلتس چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

قبل از تهیه یک برنامه ریزی دقیق روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس باید با این آزمون به شکل کامل آشنا شوید. برای این منظور به بخش از من بپرس مراجعه کرده و اطلاعات خود را در مورد آزمون آیلتس تکمیل کنید.

سوالات متداول آیلتس |سرزمین دانش

سوالات متداول آیلتس |سرزمین دانش

بعد از آشنایی با آزمون آیلتس باید با سیستم نمره دهی آزمون آیلتس آشنا شوید یعنی بدانید برای کسب نمره 7 در آزمون آیلتس باید در هر مهارت چه اقداماتی را انجام دهید . برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سیستم نمره دهی لطفا به جداول زیر دقت فرمایید.

برنامه ریزی برای آیلتس-2

برنامه ریزی برای آیلتس-2

برنامه ریزی برای آیلتس -3

برنامه ریزی برای آیلتس -3

مراحل تهیه یک برنامه ریزی دقیق برای آزمون آیلتس

1

تعیین هدف

اولین مرحله برای برنامه ریزی دقیق برای موفقیت در آزمون آیلتس تعیین هدف می باشد. آیا شما در آزمون آیلتس نیاز به کسب نمره 8 دارید و یا نمره 5 برای شما کفایت می کند? در هر دو صورت نوع و کیفیت و کمیت برنامه ریزی برای آیلتس، متفاوت می باشد.

بسیاری از دانشجویان من، در کلاس های آمادگی آیلتس، شرکت می کنند در حالیکه نمی دانند دانشگاه یا مرکز مهاجرتی دلخواه آنها چه نمره آیلتس را برای پذیرش آنها نیاز دارد؟ در نتیجه قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که چه نمره ای را برای آزمون آیلتس نیاز دارید؟

2

شناخت نقاط ضعف

بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید سعی کنید با انجام یک آزمون آزمایشی کامل در اینترنت نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایید.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  برای آیلتس از کجا شروع کنم؟

عده ای از دانشجویان در رایتینگ بسیار ضعیف می باشند و عده دیگر در اسپیکسنگ، در نتیجه قبل از هر برنامه ریزی برای آیلتس باید با نقاط ضعف خود به شکل صادقانه مواجه شوید. برنامه ریزی برای آیلتس که به شکل یکسان برای تمام دانشجویان تجویز می شود، به اندازه برنامه شخصی برای هر دانشجو با نقطه قوت و ضعف مشخص موثر نمی باشد.

آزمون رایگان تعیین سطح

آزمون رایگان تعیین سطح

ielts past exams - برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس
3

آماده سازی برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آمادگی آیلتس

سخت ترین قسمت برای تهیه برنامه ریزی، تهیه برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای دانشجویان است. برای اینکه دانشجویان عمدتا نیازهای مختلفی دارند و همه آنها به شکل یکسان نمی توانند برای آیلتس برنامه ریزی نمایند. اما در ادامه راه کار هایی برای تهیه برنامه ریزی برای آزمون آیلتس وجود دارد.

قبل از هرچیز، وقت آزاد خود را محاسبه نمایید. آیا می توانید در روز تنها نیم ساعت برای آیلتس وقت بگذارید یا دو ساعت یا بیشتر ؟. آخر هفته ها عموما دانشجویان وقت بیشتری دارند برای انجام آزمون های آزمایشی آیلتس و در طول هفته به دلیل گرفتاری های شخصی وقت کمتری را برای این موضوع اختصاص می دهند.

در مرحله بعد باید محاسبه کنید که قبل از آزمون اصلی آیلتس چه میزان فرصت دارید. مسلما اگر تنها یک ماه فرصت دارید با وقتی که شش ماه فرصت دارید، مطمئنا برنامه ریزی متفاوتی خواهید داشت. اگر فرصت شما بسیار محدود می باشد باید صرفا برروی نقاط ضعف خود تمرکر نمایید.


دریافت برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس به صورت کاملا اختصاصی توسط استاد فرشادفر متخصصی مدیریت از دانشگاه منچستر

در آخر این مقاله، یک برنامه ریزی استاندارد و نمونه برای شما در سرزمین دانش تهیه شده است که می توانید از آن الگوبرداری نمایید. در صورتیکه نیاز به مشاوره تخصصی برای تهیه برنامه ریزی حرفه ای در آزمون آیلتس دارید و یا در صورتی که قصد دارید در برنامه آیلتس کوچینگ ما که شامل تهیه برنامه ریزی حرفه ای مختص به خود شما و هدایت و سنجش پیشرفت شما و همراهی شما تا دقایقی قبل از آزمون اصلی آیلتس می باشد، شرکت نمایید. 

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  آزمون آیلتس چیست ؟ مراحل گرفتن مدرک آیلتس نمونه سوالات مدرک آیلتس

دوستانی که قصد دریافت مشاوره اختصاصی و دریافت برنامه ریزی حرفه ای آزمون آیلتس توسط استاد فرشادفر MBA از دانشگاه منچستر را دارند می توانند یک جلسه مشاوره یک ساعته آنلاین در یافت نمایند. این مشاوره اختصاصی برای داوطلبان آیلتسی مفید است که به علت فراوانی منابع آزمون آیلتس و کمبود وقت برای مطالعه به نوعی دچار سردرگمی و سرخوردگی شده اند.

در این جلسه یک ساعته استاد فرشادفر ضمن انجام مصاحبه اختصاصی آنلاین و از طریق اسکایپ با توانایی ها و ضعف های داوطلبان آشنا شده و با معرفی منابع و متدهای مطالعه (FLM (Fast Learning Methods ، شما را از سردرگمی نجات داده و به نوعی شتاب شما را برای کسب نمره 7 در زمان بسیار کوتاه تضمین می نماید.

برای انجام مراحل رزرو مشاوره تخصصی و برنامه ریزی برای آزمون آیلتس لطفا برروی تصویر زیر کلیک نمایید و ضمن پر کردن مشخصات لطفا حتما در قسمت توضیحات ذکر کنید که نیاز به مشاوره و برنامه ریزی دارید. 

 برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس

نمونه یک برنامه ریزی استاندارد روزانه و هفتگی برای آمادگی در آزمون آیلتس
برنامه ریزی روزانه برای آیلتس

برنامه ریزی روزانه برای آیلتس

کسب آیلتس 8 در 2 ماه

جهت دانلود کلیه فایل های موجود در این مقاله برروی لینک زیر کلیک فرمایید.
downloadr - برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس
بهترین منابع برای آیلتس بالای ۷ آماده سازی برای ielts آیلتس در دوماه

بهترین منابع برای آیلتس بالای ۷ آماده سازی برای ielts آیلتس در دوماه


برای رای دادن باید عضو سایت باشید

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
    دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
    به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید