بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز- با متد آیلتس کوچینگ

کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

مشخصات کلاس خصوصی آیلتس سرزمین دانش

کلاس خصوصی آیلتس در شیراز سرزمین دانش، به شکل تک نفره دو نفره و سه نفره برگزار میشود.

کیفیت آموزشی  این کلاس ها در حد استاندارد اروپا می باشد.برگزارکننده این کلاس ها علیرضا فرشادفر دانش آموخته دانشگاه منچستر می باشد و کلیه اساتیدی که با این مجموعه کارمیکنند همگی دانش آموخته بریتانیا می باشند.کلاس ها در پلن های  آموزشی مختلفی برگزار می شود برای آشنایی با پلن های آموزشی کلاس های خصوصی آیلتس روی تصویر زیر کلیک نمایید.

کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

مکان کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

کلاس های خصوصی آیلتس در شیراز در مکان های مورد علاقه دانشجویان برگزار میشود در نتیجه دانشجویان دغدغه رفت و آمد در سر کلاس ها را ندارند و بدون استرس برروی دروسشان تمرکز می کنند.

بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز

کلیه دوره های بر اساس متد آیلتس کوچینگ برگزار می شود. این متد برای اولین بار در ایران در سرزمین دانش به صورت کاملا استاندارد مطابق با آخرین معیارهای دانشگاه کمبریج بریتانیا اجرا می شود.

همچنین سرزمین دانش با مدیریت استاد فرشادفر بنیانگزار دوره های آیلتس سیستماتیک در ایران می باشد. در این شیوه سرعت رسیدن شما به هدف آمادگی کامل برای شرکت در آزمون آیلتس سه برابر بیشتر از دوره های معمولی دیگر می باشد.

منابع آزمون آیلتس ارائه شده در بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز منابعی است که با قیمت های هنگفت دلاری از سایت آموزشی مطرح دنیا خریداری می شود که نمونه آن در اینترنت موجود نیست. تمام این منابع به صورت رایگان به دانشجویان محترم تقدیم می شود.


تعیین سطح برای شرکت در کلاس خصوصی آیلتس  در شیراز  سرزمین دانش

برای تعیین سطح رایگان جهت شرکت در کلاس های خصوصی سرزمین دانش لطفا به صفحه تعیین سطح مراجعه فرمایید یا از لینک زیر استفاده کنید.​

آزمون رایگان تعیین سطح

IELTS SelfStudy materials2 - بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز- با متد آیلتس کوچینگ

محصولات تخصصی آیلتس سرزمین دانش


کلیه محصولات دانلودی سرزمین دانش دارای 30% تخفیف ویژه تنها تا آخر شهریور 1400



جدیدترین مقالات تخصصی آیلتس

مقالات تخصصی آیلتس سرزمین دانش را در صفحه مقالات حتما مطالعه کنید


اگر برای شرکت در کلاس خصوصی آیلتس در شیراز سوالی  به ذهنتان رسید لطفا در صفحه تماس با ما با متخصصین ما در ارتباط باشید ما بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز را به شما بزرگواران ارائه می کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت شرکت در کلاس های استاد فرشادفر در ایران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 09120508986  تهران

09171127521  شیراز و دیگر شهرستان ها


گارانتی اثربخشی دوره های آموزشی


کلیه دوره های آموزشی سرزمین دانش دارای گارانتی اثربخشی می باشد چنانچه از کیفیت دوره های آموزشی ما رضایت نداشته اید هزینه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد .پس با خیالی آسوده به خرید خود در سایت سرزمین دانش ادامه دهید.

دوره های آنلاین آموزش آیلتس

دوره های آنلاین آیلتس مناسب برای کارمندان و افراد با مشغله کاری زیاد و کسانی که بعد مسافت برای آنها مهم است.این دوره ها با کیفیت آموزشی تضمین شده و از طریق اسکایپ برگزار میشود.قابلیت انعطاف زمانی و مکانی از جاذبه های این دوره ها می باشد.زمانی که فرد در مکان آرام و مورد علاقه خود به آموزش آیلتس می پردازد بهره وری او چندین برابر شد و در زمان صرفه جویی قابل ملاحظه ای می شود.امروزه با پیشرفت تکنولوژی شیوه های آموزشی دگرگون شده اند و سایت سرزمین دانش جهت همسویی با پیشرفت پر شتاب تکنولوژی دوره های آنلاین آیلتس را برگزار می کند.

سامانه ارسال سوالات آیلتس |سرزمین دانش
لطفا امتیاز دهید
Summary
بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز
Service Type
بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز
Provider Name
آموزش آیلتس تضمینی سرزمین دانش,شیراز-تهران-اصفهان- Telephone No.09120508986
Area
شیراز-ایران
Description
بهترین کلاس خصوصی آیلتس در شیراز-با مدیریت استاد فرشادفر مدرس آیلتس در دانشگاه منچستر با متد آیلتس کوچینگ دوره آیلتس در شیراز آیلتس تضمینی در شیراز
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید