دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس-لیست بهترین وب سایت ها جهت آمادگی برای آزمون آیلتس

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس-لیست بهترین وب سایت ها جهت آمادگی برای آزمون آیلتسReviewed by استاد فرشادفر مدرس آیلتس فارغ التحصیل دانشگاه منچستر on Jun 26Rating: 4.5دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس-لیست بهترین وب سایت ها جهت آمادگی برای آزمون آیلتسدانلود رایگان منابع آزمون آیلتس لیست بهترین و کارآمدترین وب سایت های آموزش آزمون آیلتس دنیا برای دوستانی که قصد گرفتن آیلتس 7 و بالاتر را دارند.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس. هرروزه بسیاری از دانشجویان آیلتس در تماس با من به دنبال منابع مناسبی هستند که صرفا به مطالعه آنها در آزمون آیلتس موفق شوند. بسیاری در تماس با من می گویند کتابی را به من معرفی کنید که به من بگوید چگونه آیلتس 8 بگیریم؟ کسب موفقیت در آزمون آیلتس یک فرایند است. و مانند تمام فرایندهای دیگر نیاز به صرف وقت و پشتکار بسیار است. البته منابع آزمون آیلتس صرفا جنبه کاتالیزور و شتابدهنده رادارند. در ادامه منابع فوق العاده و ب سایت هایی را به شما معرفی می کنم که شما را در جهت رسیدن به هدف کسب نمرات بالا در آیلتس بسیار یاری می نماید.

IMG 20151105 WA0002 1 1 - دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس-لیست بهترین وب سایت ها جهت آمادگی برای آزمون آیلتس علیرضا فرشادفر
متخصص در آموزش و برنامه ریزی آزمون آیلتس

 برای کسب اطلاعات عمومی و کلی در زمینه آزمون آیلتس می توانید به وب سایت های زیر مراجعه نمایید. 

سایت رسمی آزمون آیلتس

آیلتس British Council

آیلتس IDP

در ادامه جهت دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت های منابع نمونه سوالات آزمون آیلتس می پردازیم.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های نمونه سوالات آزمون آیلتس

در این قسمت از معرفی دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به سایت های رسمی و بسیار معتبر دنیا در زمینه معرفی نمونه سوالات آیلتس جنرال و آکادمیک می پردازیم.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

نمونه سوالات آزمون آیلتس مربوط به سایت رسمی آیلتس

سایت نمونه سوالات آیلتس British Council​

سایت نمونه سوالات آیلتس IDP استرالیا

سایت تکمیلی نمونه سوالات آیلتس IDP استرالیا

سایت نمونه سوالات آزمون آیلتس دانشگاه کمبریج

سایت نمونه سوالات آزمون اسپیکینگ

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های Band Discriptors

شاید بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس در ایران به مقوله Band Descriptors بسیار بی اعتنا هستند. Band Descriptors به ما می گویند که در آزمون رایتینگ آیلتس و در آزمون اسپیکینگ آیلتس چه فاکتورهایی برای آزمون گیرنده ها مهم هستند. به عبارت دیگر برای کسب نمرات بالا در آزمون آیلتس چه اقداماتی را انجام باید داد. یا مثلا کسی که در آزمون رایتینگ آیلتس نمره 6.5 را کسب نموده است، چه اقدامات مثبتی انجام داده است و چه فاکتورهایی را انجام نداده است، که نتوانسته است نمرات بالایی بگیرد.​

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  بهترین معلم خصوصی آیلتس |استاد خوب آیلتس کیست؟ و چگونه به او اعتماد کنیم؟

سایت Band Descriptor آزمون اسپیکینگ

سایت Band Descriptor رایتینگ تسک یک

سایت Band Descriptor رایتینگ تسک دو

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - سایت های تقویت مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس

در ادامه دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت هایی برای تقویت مهارت های چهارگانه  منابع اسپیکینگ آیلتس، منابع رایتینگ رایتینگ آیلتس، منابع ریدینگ آیلتس و منابع لیسنینگ آیلتس می پردازیم.​

منابع رایتینگ آیلتس

منابع اسپیکینگ آیلتس

منابع ریدینگ آیلتس

منابع لیسنینگ آیلتس​

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های منابع لغات آزمون آیلتس

در ادامه دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی وب سایت های منابع لغات آزمون آیلتس می پردازیم.​

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

اپلیکیشن برای تهیه فلش کارت AnkiWeb 

سایت Memrise برای ایجاد برنامه یادگیری لغات جدید و برنامه تکرار لغات یادگرفته شده می باشد. مانند اپلیکیشن Anki اپلیکیشن Memrsie امکان ایجاد ارتباط با دیگر دانشجویان در ساسر دنیا را برای شما فراهم می کند. این مساله باعث می شود به نوعی با تکرار لغات جدید یادگرفته شده، به طور هدفمند بتوانیم لغات جدید را با برنامه ریزی برای آیلتس فرا بگیریم. 

سایت یادگیری لغات جدید Memrise

سایت Vocabulary.com به عنوان دیکشنری هوشمند و ایجاد بازی های هوشمند یادگیری لغات آیلتس.

کاملترین خودآموز آموزش لغات کاربردی آیلتس دنیا

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های منابع ریدینگ آزمون آیلتس

در ادامه دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت های تقویت مهارت ریدینگ آیلتس ( منابع ریدینگ آیلتس ) می پردازیم.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

یکی از بهترین سایت ها برای تقویت ریدینگ آیلتس سایت DreamReader.net می باشد. این سایت هرروزه با آپدیت کردن منابع خود یکی از بهترین سایت هاست برای تقویت ریدینگ آیلتس.

یکی از سایت های مناسب برای تقویت ریدینگ آیلتس سایت خبری گاردین می باشد. برای وارد شدن به این سایت بر روی Guardian کلیک نمایید.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  منابع آیلتس جنرال – منابع رایگان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آیلتس جنرال برای کسب آیلتس ۸

همچنین برای مشاهده جدیدترین منابع ریدینگ آیلتس سرزمین دانش برروی دگمه زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های منابع تلفظ صحیح برای آزمون اسپیکینگ آیلتس

در ادامه دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت هایی می پردازیم که به آموزش تلفظ بریتیش و تلفظ صحیح برای آزمون اسپیکینگ آیلتس می پردازیم.​

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

شاید بدانید که 25% نمره آزمون اسپیکینگ آیلتس تلفظ صحیح لغات و عبارات انگلیسی می باشد. در اینجا سایتی را به شما دوستان عزیز معرفی می کنم که شما را با تلفظ صحیح هر کلمه آشنا می کند. سایت Forvo به شما نشان می دهد که هر لغت توسط افراد بریتیش و Native به چه شکل تلفظ می شود.

در ادامه اپلیکیشن بسیار جالبی را به شما معرفی کنم که حرکت انیمیتوری دهان را هنگام تلفظ هر آوای انگلیسی آشنا می کند. این اپلیکیشن Sound of Speech می باشد.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های منابع تقویت لیسنینگ  آزمون آیلتس

در ادامه معرفی دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس شما را با سایت هایی برای بهترین راه تقویت لیسنینگ آیلتس آشنا می کنم.​

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

سایت Stitcher که هم خدمات فایل های پادکست و صوتی را به صورت سایت و اپلیکیشن ارائه می دهد. در این سایت می توانید به منابع فایل های صوتی انگلیسی برای تقویت لیسنینگ آیلتس دسترسی داشته باشید.

سایت TED معروف ترین سایت سخنرانی دنیا به زبان انگلیسی می باشد. این سایت سخنرانی های مطرح دنیا را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. بهترین مزیت این سایت نسبت به سایت های مشابه ارائه Transcript یا متن سخنرانی ها می باشد. در نتیجه دانشجویان می توانند با لغات جدید این سخنرانی ها آشنا شوند.

سایت Lyrics Training یکی از بهترین سایت ها برای تمرین لغات جدید در آهنگ ها می باشد. این سایت در چهار قسمت مبتدی، متوسط و حرفه ای و فوق حرفه ای به شما سرویس دهی می کند. کار شما در این سایت پیدا کردن کلمات جا افتاده در آهنگ ها می باشد.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس - معرفی سایت های منابع رایتینگ آزمون آیلتس

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  آزمون آیلتس چیست ؟ مراحل گرفتن مدرک آیلتس نمونه سوالات مدرک آیلتس

در ادامه معرفی دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت های تقویت رایتینگ آیلتس می پردازیم.​

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

سایت آکادمیک Purdue online writing Labs یکی از منابع معتبر جهانی برای ارائه منابع رایتینگ و ادبیات آکادمیک نوشتاری زبان انگلیسی می باشد.

سایت Grammar Check یکی از منابع فوق العاده برای کسانی است که دغدغه گرامر آیلتس را برای آزمون رایتینگ آیلتس دارند.

از دیگر سایت های فوق العاده برای گرامر آیلتس می توان به سایت British-council Grammar For IELTS اشاره کرد.

در ادامه در لینک زیر می توانید به منابع آزمون رایتینگ آیلتس همچنین منابع گرامر آیلتس در سایت سرزمین دانش مراجعه نمایید.

دوره های آنلاین آموزش آیلتس

دوره های آنلاین آیلتس در صورتیکه نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه سایت های متنوع تر و نیازمند به مشاوره تخصصی تر و فردی تر در زمینه آزمون آیلتس خود می باشید. می توانید یک جلسه مشاوره آنلاین را از اساتید مجرب سایت سرزمین دانش دریافت نمایید. برای این منظور در صفحه آموزش آنلاین آیلتس در قسمت ثبت نام تعداد جلسات را یک انتخاب نمایید. و در قسمت توضیحات فرم ثبت نام قید نمایید یک جلسه مشاوره آنلاین در زمینه منابع آزمون آیلتس و برنامه ریزی برای آیلتس.

دوره خصوصی آیلتس هزینه تدریس خصوصی آیلتس بهترین استاد آیلتس

در مقاله دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به معرفی سایت هایی برای تقویت مهارت های 4گانه آیلتس پرداختیم. امیدوارم مورد رضایت شما بزرگواران قرار گیرد. در صورتیکه این منابع را سودمند یافتید، لطفا آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. به امید موفقیت تمام ایرانیان در آزمون آیلتس.

منبع: سایت آموزش آیلتس تضمینی سرزمین دانش

برای رای دادن باید عضو سایت باشید

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید