دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین

alireza farshadfar - دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین
علیرضا فرشادفرمدرس و برنامه ریز آزمون آیلتس

دوره آمادگی آیلتس در وبینار های تخصصی آموزش آیلتس آنلاین سرزمین دانش، خدمت نوآورانه دیگر در جهت هدایت دانشجویان برای کسب نمرات بالا در آزمون آیلتس است. با وجود این وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس دیگر هیچ یک از هموطنان ما از نعمت آموزش های اصولی بر سبک و سیاق سیستم بریتیش محروم نیستند. این آموزش ها برای کسب نمرات بالای 8 در آزمون آیلتس طراحی شده اند. امیدوارم این خدمت جدید در سایت آیلتس سرزمین دانش بتواند رضایت خاطر شما بزرگواران را تامین نماید.

دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین

آشنایی با دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین

دوره آمادگی آیلتس از طریق وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس در چهارچوب آموزش آیلتس آنلاین برنامه ریزی شده است. وبینار از ترکیب دو کلمه سمینار و وب تشکیل شده است. به معنی سمینارهای تحت وب.​

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی بشر در محدودیت زمانی و مکانی زندگی نمی کند.شاید دو سال پیش برای شرکت در یک سمینار مجبوربودیم مخارج هنگفت سفر و دیگر دغدغه های مسافرت های طولانی را به جان بخریم. اما امروزه با یک کامپیوتر و یا دستگاه موبایل در مکان دلخواه می توانیم در سمینارهای تخصصد مورد نیاز خود شرکت کنیم.

سایت آیلتس سرزمین دانش همگام با پیشرفت تکنولوژی و به طور نوآورانه ای اقدام به برگزاری وبینارهای تخصصی دوره آمادگی آیلتس در اینترنت کرده است. این دوره های آموزش آیلتس آنلاین از بالاترین کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری برخوردار است. به طوریکه با افتخار می توان اعلان کرد که در دورافتاده ترین شهرها و روستاهای کشور عزیزمان ایران امکان شرکت در این وبینارها وجود دارد. آموزش آنلاین آیلتس دیگر مقوله ای پذیرفته شده توسط تمام دانشجویان است.

دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین

شیوه برگزاری وبینارهای تخصصی دوره آمادگی آیلتس  آموزش آیلتس آنلاین

دوره آمادگی آیلتس در قالب وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس توسط زیرساخت های مناسب و وبسایت های ارائه کننده سرورهای قدرتمند برای ارائه وبینارهای تحت وب برگزار می گردد.

وبینار های آموزش آیلتس آنلاین دقیقا مشابه کلاس ها و سمینارهای فیزیکی برگزار می شود. دقیقا مانند کلاس ها دانشجویان آیلتس هرهنگام که متوجه سوالی مربوط به بحث شدند، می توانند دست خود را بالا ببرند و سوال خود را بپرسند. اما این مراحل صرفا با فشردن یک دگمه انجام می شود.

ظرفیت وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس سرزمین دانش نهایتا 100 نفر می باشد. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای پذیرش تعدا بیشتر دانشجویان تا 1000 نفر نیز مهیا می باشد. اما سایت آیلتس سرزمین دانش سیاست ارجهیت کیفیت بر کمیت را همیشه دنبال می کند. در نتیجه سیاست پذیرش تعداد دانشجویان نهایت 100 نفر می باشد.

دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین

در ادامه ویدیوی آموزشی وبینار چیست؟ را می توانید برای آشنایی بیشتر با واژه وبینار مشاهده فرمایید.

برنامه زمانبندی وبینارهای تخصصی دوره آمادگی آیلتس در چهارچوب آموزش آیلتس آنلاین

در این قسمت برنامه زمانبندی وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین سایت سرزمین دانش ارائه می شود. دوره آمادگی آیلتس در چهارچوب سمینارها بسیار مقرون به صرفه می باشند. زیرا هزینه کلاس ها به تعداد نفرات تقسیم می شود. وبینارهای سایت سرزمین دانش با کیفیت فوق العاده عالی در زمینه آموزشی توسط اساتید بریتیش و یا اساتید ایرانی دانش آموخته بریتانیا برگزار می باشد. مدیر سایت سرزمین دانش علیرضا فرشادفر دانش آموخته دانشگاه منچستر در رشته MBA می باشد. تجربه کاری بیش از 12 سال در ایران و در دانشگاه منچستر کلیه آموزش های سایت سرزمین دانش را کاملا متمایز و متفاوت می کند.​

دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین
ثبت نام سمینار توجیهی و آموزشی رایگان آیلتس در شیراز

وبینار تخصصی آموزش اسپیکینگ آیلتس بررسی متدهای ناگفته برای کسب نمره 8 و بالاتر در آزمون آیلتس

با شرکت در این سمینار و استفاده از متدهایی که مورد تدریس واقع می گردد، کسب حتمی نمره 8 و بالاتر را در آزمون اسپیکینگ آیلتس تجربه نمایید.

تاریخ برگزاری وبینار : جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 11 تا 13

ارائه کننده وبینار تخصصی آزمون اسپیکینگ : استاد فرشادفر مدرس و برنامه ریز آزمون آیلتس، دانش آموخته دانشگاه منچستر و مدیر وب سایت آیلتس سرزمین دانش

شرکت کنندگان مجاز وبینار : کلیه کسانی که در سایت آیلتس سرزمین دانش محصولی را خریداری کرده اند. از تاریخ مردادماه 1395 تا تاریخ 2 شهریورماه 1396

عناوین مواردی که در این وبینار ارائه خواهد شد: در این وبینار کلیه متدهای کمتر شنیده شده در مورد آزمون اسپیکینگ آیلتس پارت 1،2،3 برای کسب نمرات بالاتر از 8 در آزمون اسپیکینگ آیلتس مورد بررسی قرار می گیرد. بعد از شرکت در این وبینار دانشجویان محترم آزمون آیلتس پیشرفت قابل ملاحظه ای را در نمره آزمون اسپیکینگ تجربه خواهند کرد.

ظرفیت پذیرش دانشجویان در این وبینار: در این وبینار تعداد 100 نفر از خریداران محترم سایت سرزمین دانش مورد پذیرش واقع می شوند. از آنجاکه تعداد خریداان و حامیان سایت آیلتس سرزمین دانش بسیار بیشتر از این تعداد است.پیشاپیش از دوستان محترمی که امکان حضور در وبینار را نخواهند داشت عذرخواهی می کنیم.قطعا دوستانی که زودتر ثبت نام می کنند از اولویت برخوردار خواهند بود.

اما فیلم این وبینار آموزشی ضبط خواهد شد و برای خریداران و حامیان سایت آیلتس سرزمین دانش ارسال خواهد شد.

دوره آمادگی آیلتس وبینارهای تخصصی آموزش آیلتس آنلاین
لطفا امتیاز دهید
دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید