مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی به همراه لغات و اصطلاحات چالش برانگیز آیلتس ۸ و بالاتر

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی به همراه لغات و اصطلاحات چالش برانگیز آیلتس ۸ و بالاترReviewed by استاد فرشادفر مدرس آیلتس فارغ التحصیل دانشگاه منچستر on Jun 26Rating: 4.5مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی کاربردی برای کسب آیلتس 8 و بالاترمهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی کاربردی برای کسب آیلتس 8 و بالاتر نکاتی که تا کنون شنیده نشده است. نکاتی جالب که برای اولین بار در ایران مطرح می شود. این نکات برای دانشجویان آیلتس و تافل و دانشجویان کنکور و دیگر کاندیداهای آزمون های استاندارد بین المللی زبان انگلیسی مناسب می باشد.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی نکات صددرصد کاربردی و کمتر شنیده شده در مورد گرامر کاربردی زبان انگلیسی می باشد.در این مقاله تفاوت های لغات کاربردی آزمون آیلتس مورد بررسی قرار می گیرد.

در این مجموعه نکات جالبی در زمینه گرامر زبان  انگلیسی مطرح می شود. این نکات برای داوطلبان آزمون های استاندارد بین المللی نظیر آزمون آیلتس و تافل و داوطلبان کنکور زبان مناسب می باشد.

گاها بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس و آزمون تافل و دیگر داوطلبان آزمون های زبان انگلیسی لغات و اصطلاحات را در مکان اشتباه و در زمان اشتباه استفاده می کنند.

در این مقاله تمام تلاشم را خواهم کرد که به نوعی این قسمت از سایت خودآموز گرامر کاربردی آیلتس و تافل و دیگر آزمون های بین المللی باشد.

به عنوان اولین مطلب در مقاله مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی و لغات و اصطلاحات چالش انگیز به تفاوت استفاده از لغات assume و Suppose می پردازیم.

اگر دوستان به دیکشنری انگلیسی، فارسی مراجعه کنند. شاید معنای هر دو کلمه تصور کردن و فرض کردن باشد. اما دوستانی که مرتبا از من سوال می کنند که چگونه آیلتس 8 بگیریم؟ باید به نکات ظریفی که در استفاده از لغات و اصطلاحات باید با دقت مضاعفی  به آنها توجه کرد، دقت کنند.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی | تفاوت بین کلمات ASSUME و SUPPOSE

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی و لغات ضروری آیلتس و دیگر آزمون ها درس اول تفاوت بین دو کلمه ASSUME و SUPPOSE می باشد.​

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

خوب بگذارید کلمه ASSUME را در دیکشنری انگلیسی به انگلیسی سرچ کنیم.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

کلمه assume به معنی فرض کردن بدون هیچ دلیل و استدلالی هست . به عنوام مثال :

.I assume they will wait for us

یعنی با وجود اینکه هیچ دلیل و برهانی نداریم فرض می کنیم که آنها منتظر ما خواهند بود.

کلمه Suppose به معنی حدس زدن و فرض کردن به صورت تئوری است.

.I suppose we all agree let's move on next point

یعنی فرض را بر آن می گیریم که همه بر سر این موضوع توافق داریم بهتر است به موضوع دیگر بپردازیم.

مثال های دیگر.

.Supposed you are offered the job. Would you accept it

در واقع ما با استفاده از کلمه suppose موقعیت را تصور می کنیم. در این مثال می گوید اگر فرض کنیم این شغل به شما پیشنهاد شود آیا این شغل را می پذیرید یا خیر؟

. They mistakenly assumed it was Tom who had stolen the money

یعنی بدون داشتن هیچ مدرک و شواهدی، فرض کردیم که تام پول را دزدیده است.

در ادامه مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی و لغات ضروری آیلتس به مثال های دیگری در مورد تفاوت های assume و suppose توجه نمایید.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی | لغات کاربردی برای آزمون اسپیکینگ آیلتس

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی و لغات کاربردی آیلتس در ادامه به لغات بسیار کاربردی برای آزمون اسپیکینگ آیلتس می پردازد. بر اساس موضوعات اسپیکینگ آیلتس کلمات مورد نظر را مطالعه نمایید. با استفاده از این لغات نمرات بالایی را کسب نمایید.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی | استفاده از افعال دوتایی با استفاده از BE

مهمترین نکات گرامری ​زبان انگلیسی در این قسمت افعال phrasal verbs یا افعال دوتایی با استفاده از BE. استفاده از این افعال به شدت نمره اسپیکینگ آیلتس را افزایش می دهد.

مهمترین نکات گرامری زبان انگلیسی
بهترین منبع گرامر آیلتس
منابع لغات آیلتس

منبع : سایت آموزش آیلتس تضمینی سرزمین دانش


برای رای دادن باید عضو سایت باشید

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید