بهترین معلم خصوصی آیلتس |استاد خوب آیلتس کیست؟ و چگونه به او اعتماد کنیم؟

Farshadfar ielts instructor - بهترین معلم خصوصی آیلتس |استاد خوب آیلتس کیست؟ و چگونه به او اعتماد کنیم؟
علیرضا فرشادفرمدرس و برنامه ریز آزمون آیلتس

بهترین معلم خصوصی آیلتس کیست؟ استاد خوب آیلتس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ متاسفانه بر اساس سنجش استانداردهای علمی دنیا بسیاری از اساتید آیلتس کشورمان را نمی توان در زمره اساتید موفق قرار داد. در این مقاله سعی شده است شما دوستان عزیزمان را با استانداردهای یک معلم خوب آیلتس آشنا کنم.

بهترین معلم خصوصی آیلتس و به عبارتی استاد خوب آیلتس را می توان با معیارهای سنجشی استانداد بین الملی مورد ارزیابی قرار داد.

براستی چرا بعد از گذراندن جلسات متعدد با اساتید آیلتس همچنان نمی توانیم در آزمون آیلتس نمره ایده آل را کسب نماییم.

چرا با وجود اینکه کلاس خصوصی آیلتس را با استاد خصوصي آيلتس مورد نظرمان دنبال می کنیم همچنان در سایت های متعدد به دنبال برنامه ریزی برای آزمون آیلتس هستیم.

آیا اصولا یک معلم خوب آیلتس باید یک برنامه ریز موفق برای ما نیز باشد؟ آیا می توان به کسی که صرفا نکات کلی آزمون آیلتس را ارائه می دهد استاد گفت؟

آیا می توان به کسی که تدریس خصوصی ielts تضمینی را به ما وعده می دهد اعتماد کرد؟

درادامه این مقاله این سوالات بصورت علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بهترین معلم خصوصی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه استاد خوب آیلتس را تشخیص دهیم؟

اما بهترین معلم خصوصی آیلتس کیست؟ چگونه می توان استاد خوب آیلتس را از میان هزاران نفر انتخاب کرد.

یک استاد موفق آیلتس کسی است که از سه ویژگی دانش، بینش و راهکار توامان در آموزش های خود بهره گیرد. اما این سه مقوله به چه معنی است.

بهترین معلم خصوصی آیلتس

دانش اطلاعاتی است که هر روز تولید می شود و روز به روز به حجم آن افزوده می شود.این اطلاعات معمولا با یک سرچ خیلی ساده در اینترنت در دسترس ما قرار خواهد گرفت.

اگر این طور است چرا ما همچنان به یک معلم خوب آیلتس نیازمندیم.در حالیکه می توانیم همه چیز را از اینترنت تهیه نماییم. اینجاست که مقوله بینش استاد مطرح می شود.

بینش نظر شخصی و تجربه استاد آیلتس درباره دانش موجود می باشد. مهمترین مزیت بینش استاد کاهش گزینه هاست. به عنوان مثال اگر برای نوشتن رایتینگ آیلتس تسک دو بیش از ده ها روش در اینترنت موجود می باشد.استاد خوب آیلتس بنا به تجربه گذشته خود برای هر دانشجو یک روش خاص را معرفی می کند. در نتیجه داوطلب نیاز ندارد که تمام مقالات موجود در اینترنت را مطالعه کند.

مثال دیگر، اینکه فرض کنید شما دچار سرماخوردگی شده اید. یک روش این است که در اینترنت به دنبال روش های درمان سرماخوردگی بگردید.ممکن است شما به هزاران و حتی میلیون ها سایت و در نتیجه روش درمانی مواجه شوید.

راه حل راحت تر این است که به پزشک مراجعه کنید. پزشک شما با توجه به دانش و بینش که همان تجربه شخصی اوست یک راه درمانی را به شما پیشنهاد می کند. در اصل، گزینه های روش های درمانی را برای شما کاهش می دهد.

و اما سومین مورد، راهکار می باشد. راهکار دستورالعملی است که با اجرای قدم به قدم آن می توان به نتیجه مطلوب رسید.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  تفاوت های فرهنگی و نقش آن در writing آیلتس

به عنوان مثال در صورتیکه شما در آزمون لیسنینگ خود دچار عدم تمرکز هستید و نمی توانید هماهنگی لازم را بین شنیدن و همزمان نوشتن ایجاد کنید. استاد آیلتس شما ممکن است راهکار Transcribing یا گوش کردن 30 ثانیه از یک پادکست صوتی و نوشتن کامل هر آنچه در این 30 ثانیه شنیدید را به شما توصیه کند.

متاسفانه بسیاری از اساتید آیلتس در ایران از مرحله یک یا همان مرحله دانش فراتر نمی روند.در صورتیکه استاد شما یک راهکار را برای 30 نفر دانشجوی آیلتس توصیه می کند مطمئن باشید که از ویژگی استاد برتر برخوردار نیست. در صورتیکه هر دانشجو با توجه به نقاط ضعف و قوت خود باید حتما با یک راهکار منحصر به فرد روبرو شود.

به عنوان مثال در یکی از محصولات خودآموز کسب آیلتس 8 در 2 ماه در سایت سرزمین دانش به اسم جزوات آیلتس اختصاصی آیلتس 8  ما منابع و راهکارهایی را که به خریدار در جلسه مشاوره تلفنی ارائه می کنیم، کاملا منحصر به فرد مطابق با نقاط ضعف و توانایی های وی می باشد.

بهترین معلم خصوصی آیلتس و چالش تبلیغات "تدریس خصوصی تضمینی آیلتس "

اکنون با ویژگی های سه گانه بهترین معلم خصوصی آیلتس آشنا شدید. اما آیا استاد خوب آیلتس کسی است که به صورت تضمینی نمره خاصی را برای ما گارانتی کند.​

هنگامی که بعضی از داوطلبان کلاس خصوصی آیلتس با ما تماس می گیرند. شاید اولین سوال آنها این باشد که آیا شما تدریس خصوصی تضمینی ielts انجام می دهید.

متاسفانه به دلیل محبوبیت آزمون آیلتس برای مهاجران و داوطلبان مهاجرت در ایران بسیاری از افراد سودجو مقوله ای را تحت عنوان کسب نمره ای خاص به صورت تضمینی در آموزش آیلتس مرسوم کرده اند. البته این مساله به صورت 100% نیست.گاها بعضی از اساتید آیلتس که آموزش تضمینی آیلتس را ارئه می دهند از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار هستند. اما...

به نظر شما، بدون اینکه یک استاد شما را بشناسد. با توانایی ها و استعداد شما و میزان علاقه مندی شما آشنا باشد چگونه می تواند تضمین کند که شما در روز آزمون مثلا نمره 7 را می گیرید. روز آزمون قلم و کاغذ در دست شماست. شما هستید که نمره واقعی خود را در روز آزمون رقم می زنید. 

پس از این به بعد برای سنجش کارایی استاد آیلتس به جای پرسیدن ضمانت در کسب نمره ای خاص سوالاتی را از او مطرح کنید. مثل ...

چه سوالاتی را باید در روز تماس ازاستاد آیلتس مورد نظر پرسید؟

تا اینجای کار با بعضی از استاندارد های بهترین معلم خصوصی آیلتس آشنا شدید. استاد خوب آیلتس در روز آشنایی این فرصت را به دانشجویان می دهد تا آنها با دیدی باز و اعتمادی سرشار دوره های آمادگی آیلتس را با وی شروع کنند.​

ااستادخوب آیلتس

در جلسه آشنایی با استاد آیلتس مورد نظر ترجیحا سوالات زیر را از وی بپرسید.

1

آیا شما خود تجربه شرکت در آزمون آیلتس را دارید؟

چه نمره ای را در هر مهارت کسب کرده اید؟

اولین و مهمترین سوال این است که آیا شما قبلا در آزمون آیلتس شرکت کرده اید. نمره کلی یا overall شما چقدر است. در هر مهارت چه نمره ای را کسب کرده اید؟

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  کلمات گمراه کننده در آزمون آیلتس

به نظر شما کسی که خود تجربه شرکت در آزمون آیلتس را ندارد می تواند ما را در پروسه آماده سازی آزمون آیلتس یاری کند؟

2

شما چند سال سابقه تدریس در زمینه آیلتس را دارید؟

آیا شما در همه این سال ها بر مقوله آیلتس تمرکز داشتید ؟؟؟

مسلما بهترین معلم خصوصی آیلتس کسی است که سال ها تجربه آموزش آیلتس دارد. البته این نکته بسیار مهم است که همه این سال ها صرفا 100% تمرکز استاد بر مقوله آیلتس باشد.

به عنوان مثال، اگر استاد شما نیمی از سال های تجربه خود را برروی آموزش زبان به کودکان و آموزش زبان برای کنکور کارشناسی ارشد متمرکز بوده است اینها را نمی توان به هیچ عنوان جز تجربه کاری در زمینه آیلتس تلقی کرد.

3

آیا شما علاوه بر آیلتس تافل و PTE را هم تدریس می کنید؟

متاسفانه در کشور عزیزمان ایران بعضی از اساتید آیلتس علاوه بر مقوله آیلتس برروی آزمون های بین المللی دیگر فعالیت دارند. ترجیحا اساتیدی را برای آماده سازی خود انتخاب کنید که تمام هم و غم و تمرکز خود را برروی آزمون آیلتس گذاشته اند.

4

آیا شما علاوه برتدریس مهارت های آیلتس برای من برنامه ریزی مطالعاتی انجام می دهید؟

متاسفانه بعضی از اساتید آیلتس صرفا آموزشی را در کلاس های خصوصی خود ارائه می دهند. و دانشجوی خود را کاملا رها می کنند. استاد خوب آیلتس برای زمان هایی که شاگردش را نمی بیند برنامه ریزی می کند. اینگونه است که شاگردش هرروز به نوعی با او در ارتباط است.

استاد خوب آیلتس

این ارتباط حتی اگر به صورت فیزیکی نباشد باعث ایجاد یک پیوند بر پایه اعتماد و محبت بین شاگرد و استاد می شود. همچنین داوطلب در طول هفته دچار نوعی گیجی و سردر گمی نمی شود.

اگر شما به عقیده خود بهترین معلم خصوصی آیلتس را به خدمت گرفته اید و در طول هفته با کوهی از اطلاعات و منابع آزمون آیلتس تنها هستید و دقیقا نمی دانید تا جلسه دیگر کلاس خصوصی خود چه کاری را انجام دهید. حتما بایدتجدید نظری در مورد استاد خود انجام دهید.

5

منابع آموزشی شما برای ارائه در کلاس خصوصی آیلتس کدامند؟

بهترین معلم خصوصی آیلتس کسی است که از جدیدترین و معتبرترین منابع دنیا برای دانشجویانش استفاده نماید.

معمولا استاد خوب آیلتس در سنوات آموزشی خود سعی می کند منابعی منحصر به فرد را به صورت جزوه و یا منابع کمک آموزشی گردآوری کند.

بهترین معلم خصوصی آیلتس

یکی از وظایف مدرسان آزمون آیلتس  مختصرکردن  و ساده سازی منابع آموزشی برای شماست. یک مدرس خوب و وظیفه شناس چندین منابع استاندارد و معتبر دنیا را گاها با قیمت های گزاف دلاری از سایت های آموزشی مطرح دنیا خریداری می کند آنها را مطالعه کرده و نکات عمومی و مهم آنها را  گردآوری می کند.در نتیجه شما نیازی به تهیه و مطالعه همه آن منابع را نخواهید داشت.

6

ترتیب محتوای آموزشی شما به چه شکل است؟ شما برای هر مهارت چه برنامه ای دارید؟

استاد خوب آیلتس کسی است که برای هر دانشجو با توجه به نیازهای او ترتیبی خاص از ارائه محتوا را برنامه ریزی کند. بهترین معلم خصوصی آیلتس کسی است که دارای برنامه ریزی باشد. و بتواند 20 جلسه ای را که قرار است با شما سپری کند از پیش برنامه ریزی کرده باشد.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  ۲۰ Collocation فوق العاده برای کسب رایتینگ ۸ در آیلتس

در نتیجه شما و خود او دقیقا می دانید که قرار است چه مراحلی را برای آماده سازی آزمون آیلتس طی نمایید.

بهترین معلم خصوصی آیلتس هیچگاه انتظار بیشتر از حد در دانشجویانش ایجاد نمی کند. استاد خوب آیلتس همیشه با شاگردانش صادق است.

متاسفانه بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس بهترین معلم خصوصی آیلتس را کسی می دانند که مدام از وی تعریف کرده و بذر انتظارات بی جا را در فکر دانشجو می کارد.​

یکی از وظایف انسانی و والای استاد خوب آیلتس این است که همیشه و در هر موقعیت با شاگرد خود صادق باشد.

در نتیجه هر کجا که لازم دید اشتباهات و کاستی های شاگردش را به وی گوشزد کند. حتی اگر این مساله به انصراف شاگرد از ادامه شرکت در کلاس بینجامد.

و اما شما به عنوان یک شاگرد سعی کنید هیچگاه در برابر انتقادات استاد خویش جبهه گیری نکنید. و با آغوشی باز آماده شنیدن نقاط منفی و ضعف خود باشید.

بهترین معلم خصوصی آیلتس را با فرشته نجات خود اشتباه نگیرید!این شما هستید که در آزمون آیلتس شرکت می کنید نه استاد خوب آیلتس شما

عده ای از دوستان بهترین معلم خصوصی آیلتس را با پیامبران و معجزه کنندگان اشتباه می گیرند. استاد خوب آیلتس با وجود اینکه نقش کاتالیزور را در موفقیت و کسب آیلتس 8 و بالاتر را ایفا می کند. هیچگاه نمی تواند کمبود و کاستی های شما را در زمینه آمادگی برای آزمون آیلتس در روز امتحان جبران نماید.

بهترین معلم خصوصی آیلتس

موفقیت در روز آزمون نتیجه یک کار تیمی منظم بین استاد و شاگرد می باشد. شما با بهره گیری از آموزش های استاد خود با برنامه ریزی منظم برای آمادگی آیلتس و سعی و تلاش فراوان در روز آزمون نمرات بالایی را کسب خواهید کرد.

اکنون با کمک استاد آیلتس خود پاسخ به این سوال را بیابید. برای آیلتس از کجا شروع کنیم؟

آرزو می کنم که هرچه سریعتر بتوانید استاد ایده آل و مناسب خود را بیابید. همچنین بتوانید در آزمون آیلتس نمره دلخواه خود را کسب نمایید.

پکیج خودآموز کسب آیلتس 8 در 2 ماه

برای رای دادن باید عضو سایت باشید
Summary
بهترین معلم خصوصی آیلتس |استاد خوب آیلتس کیست؟ و چگونه به او اعتماد کنیم؟
Article Name
بهترین معلم خصوصی آیلتس |استاد خوب آیلتس کیست؟ و چگونه به او اعتماد کنیم؟
Description
بهترین معلم خصوصی آیلتس کیست؟ استاد خوب آیلتس چه ویژگی باید داشته باشد؟ بهترین مدرس آیلتس در تهران کیست؟ بهترین شیوه تدریس خصوصی آیلتس در کرج متعلق به کیست؟
Author
Publisher Name
سرزمین دانش بنیانگزار آیلتس سیستماتیک

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
    دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
    به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید