دانلود کتاب های کمبریج آیلتس ۱ تا ۱۳ به همراه فایل های صوتی مرتبط

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس ۱ تا ۱۳ به همراه فایل های صوتی مرتبطReviewed by استاد فرشادفر مدرس آیلتس فارغ التحصیل دانشگاه منچستر on Jun 26Rating: 4.5دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 به همراه فایل های صوتی مرتبطدانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 به همراه فایل های صوتی مرتبط کتاب کمبریج آیلتس 13 برای اولین بار در ایران قابل دانلود می باشد. برای دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 به همراه فایل های صوتی مرتبط و دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس به سایت سرزمین دانش مراجعه نمایید.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 برای اولین بار به صورت کامل شامل فایل پی دی اف و فایل های صوتی مرتبط با هر کتاب در سایت سرزمین دانش آماده دانلود می باشد.

کتاب های کمبریج آیلتس توسط بهترین اگزمینرهای آزمون آیلتس نوشته شده است. این مجموعه شامل بیش از 5 آزمون کامل آیلتس می باشد. کیفیت نمونه سوالات آزمون آکادمیک و نمونه سوالات آزمون جنرال این مجموعه واقعا بی نظیر می باشد.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس و مطالعه آن را به تمام داوطلبان آزمون آیلتس توصیه می کنیم.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس

​محتوای دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 هر جلد کتاب کمبریج آیلتس شامل 4 نمونه سوالات آیلتس آکادمیک می باشد.​ به علاوه نمونه رایتینگ آیلتس تسک دو و یک و ریدینگ آیلتس جنرال نیز در هر جلد موجود می باشد.

همچنین برای نخستین بار در ایران می توانید کتاب Cambridge Practice Test Academic 13 را در ادامه صفحه دانلود نمایید.

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای آزمون آیلتس

از مزایای منحصر به فرد هر جلد کتاب کمبریج آیلتس همراه بودن این کتاب ها با پاسخنامه و Transcripts می باشد. Transcripts در اصل متن کامل آزمون لیسنینگ آیلتس موجود در کتاب می باشد.

از مزایای دیگر کتاب های کمبریج آیلتس موجود در سایت سرزمین دانش همراه داشتن کتاب ها با فایل های صوتی است. فایل های صوتی در اصل آزمون لیسنینگ آیلتس موجود در کتاب می باشد.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس

نکات کلیدی دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 موجود در سایت سرزمین دانش

شامل بودن 50 نمونه سوال آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال با بهترین کیفیت آموزشی و ضریب شباهت بسیار زیاد با آزمون اصلی آیلتس.​

در بر داشتن پاسخنامه سوالات آزمون رایتینگ آیلتس ریدینگ آیلتس و لیسنینگ آیلتس در انتهای کتاب.همچنین متن کامل آزمون لیسنینگ در انتهای کتاب موجود می باشد.

هر کتاب شامل نمونه رایتینگ تسک دو و تسک یک آیلتس می باشد. همچنین نمونه سوالات آزمون اسپیکینگ آیلتس با جواب نیز در انتهای کتاب موجود میباشد.از دیگر مزایای دانلود کتاب های کمبریج آیلتس این است که در انتهای هر کتاب نظرات اگزمینر های آزمون آیلتس ئئر مورد نمونه سوالات رایتینگ آیلتس موجود می باشد.

هر کتاب شامل نکات آموزشی آزمون آیلتس میباشد. همچنین سیستم نمره دهی آزمون آیلتس به دانشجویان آزمون آیلتس کمک می نماید تا با ماهیت اصلی آزمون آشنایی کامل داشته باشند.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس
دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 13

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13

برای دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 13 به همراه فایل های صوتی همراه هر کتاب برروی لینک های زیر کلیک نمایید.​

جزوات آیلتس اختصاصی
نمونه سوالات آیلتس با جواب
منابع رایتینگ آیلتس
منابع اسپیکینگ آیلتس
منابع ریدینگ آیلتس
لیسنینگ آیلتس - دانلود کتاب های کمبریج آیلتس ۱ تا ۱۳ به همراه فایل های صوتی مرتبط
منابع لغات آیلتس
بهترین منبع گرامر آیلتس

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس 1 تا 12

دوستانی که این مطلب را مطالعه نمودند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند  آزمون آیلتس چیست ؟ مراحل گرفتن مدرک آیلتس نمونه سوالات مدرک آیلتس

منبع : سایت آیلتس سرزمین دانش


برای رای دادن باید عضو سایت باشید

علیرضا فرشادفر

مدیر سایت سرزمین دانش، مدرس آزمون آیلتس با بیش از 10 سال سابقه تدریس، MBA از دانشگاه منچستر، بنیانگزار آیلتس سیستماتیک در ایران

دریافت آموزش های رایگان  متفاوت آزمون آیلتس به همراه هدایای آموزشی باورنکردنی آزمون آیلتس
به جمع 43500 نفره اعضا سرزمین دانش بپیوندید